اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

دهه فجر هنگامه شکسته شدن باطل بود

استاندار گلستان گفت: دهه فجر هنگامه شکسته شدن قدرتی بود که احساس می‎کرد که شکست ناپذیر است و دهه فجر قدرتی که به استکبار جهانی وصل شده بود را نابود کرد.

دهه فجر هنگامه شکسته شدن باطل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که در پادگان لشکر 30 پیاده گرگان برگزار شد اظهار داشت: امام راحل در رابطه با این انقلاب به خصوص دهه فجر با ادبیات ویژه‎ای سخن فرمودند.

وی ادامه داد: زمانی که انقلاب پیروز شد خیلی‎ها ادبیاتی را مطرح کردند و کسانی گفتند که این انقلاب آتشفشان بود و برخی گفتند که این طوفان و سیل خروشان بود و برخی نیز گفتند زلزله بزرگی در جهان بود اما امام با چهره نورانی که داشت از ادبیات نورانی استفاده کردند و فرمودند این انقلاب انفجار نور بود.

صادقلو بیان کرد: حقیقت این است که این ادبیات امام پر از راز و رمز است و ما باید این راز و رمزها را کشف کنیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: راز و رمزهای این ادبیات امام یعنی انفجار نور قابل شرح و بحث زیادی است و نخستین نکته در این ادبیات این است که امام(ره) این دهه را به نام دهه فجر نامیدند که دلیل نامگذاری این دهه به این نام برگرفته از قرآن و سوره فجر در قرآن کریم بوده است.

دهه فجر هنگامه شکسته شدن باطل بود

صادقلو افزود: دهه فجر هنگامه شکسته شدن قدرتی بود که احساس می‎کرد که شکست ناپذیر است و دهه فجر قدرتی که به استکبار جهانی وصل شده بود را نابود کرد.

وی متذکر شد: پیام این است که بدانید اگر آهنین بشویم می‌توانیم تمام قدرت‎ها را بشکنیم.

صادقلو گفت: آهنین بودن در مدار حق اساس مسئله است و اینجاست که می‎توان جبهه حق را شکست ناپذیر و پیروز خواند؛ 20 نفر انسان آهنین در مقابل 200 نفر انسان آهن‎دار می‎تواند ایستادگی کند و این پیام قرآن است.

استاندار گلستان تاکید کرد: اینجاست که اگر زنگ انقلاب را در دهه فجر زدیم جرسی بود به نام جرس پیروزی حق بر باطل.

وی در پایان ابراز داشت: شما نیروهای مسلح بودید که در جبهه حق رخ‌نمایی کردید و دعا می‎کنم خداوند در تمام صحنه‎ها یار و یاور شما باشد، ان‎شاءالله.

انتهای پیام/83004/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول