اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات انتخابی تیم ملی

تیرانداز اراکی ملی‌پوش شد

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی، شبنم سرلک از اراک ملی‌پوش شد.

تیرانداز اراکی ملی‌پوش شد

عباس حاجی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو 16 کمان‌دار برتر موفق شدند به اردوی تیم ملی راه یابند.

وی ادامه داد: مسابقات رشته کامپوند نیز در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش بانوان شبنم سرلک از اراک موفق به کسب عنوان قهرمانی در این بخش شد و به اردوی تیم ملی راه یافت.

به گفته رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی، تیراندازان دعوت شده به اردوی تیم ملی با کمان خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچوان کره جنوبی و مسابقات جهانی آماده ‌می‌کنند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی همچنین به دیگر تیراندازان دعوت شده استان به اردوهای تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: حمید ابراهیمی از شهرستان محلات در مراحل گذشته با کسب عناوین قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان راه یافته است.

وی ادامه داد: در بخش مربیگری در این رشته نیز مربیان زیادی در استان پرورش یافته‌اند به طوری که هم‌اکنون کردی از این استان به عنوان مربی تیم ملی حضور دارد.

حاجی‌آبادی همچنین به هزینه‌های مالی بالا این رشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود تحریم‌ها قیمت ابزارهای تیراندازی با کمان بسیار بالا رفته است که این مسئله تاثیر منفی در استان‌ها داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه استعدادیابی ارتباط مناسبی با آموزش و پرورش ایجاد کرده‌ایم و در بخش حرفه‌ای نیز بالغ بر 40 ورزشکار حرفه‌ای در استان فعالیت دارند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی در ادامه اظهار کرد: در بخش باشگاهی در سال‌جاری تیم بسیج توانست در مسابقات قهرمانی بسیج کشور به مقام قهرمانی دست یابد.

هم‌اکنون رشته تیراندازی با کمان در شهرستان‌های اراک، خمین، ساوه، محلات و شازند فعال است.

انتهای پیام/87013/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول