اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تیراندازی خراسان جنوبی خبر داد

کسب رتبه نخست ملی‌پوش خراسان جنوبی در مسابقات تیراندازی کشور

سرپرست هیئت تیراندازی خراسان جنوبی از حضور بانوی استان در مسابقات تیراندازی زمستانه کشور خبر داد و گفت: نجمه خدمتی در رشته تفنگ‌بادی 10 متر رتبه نخست مسابقات را کسب کرد.

کسب رتبه نخست ملی‌پوش خراسان جنوبی در مسابقات تیراندازی کشور

محمد‌رضا نایاب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بانوی ملی‌پوش خراسان جنوبی در نخستین دوره از مسابقات تیراندازی زمستانه کشور به مصاف حریفان خود رفت.

وی افزود: این مسابقات از دهم بهمن‌ماه جاری به مدت دو روز در سالن 80 خط تیراندازی آکادمی تیم‌های ملی مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

سرپرست هیئت تیراندازی خراسان جنوبی اذعان داشت: نخستین دوره از مسابقات تیراندازی زمستانی در دو رشته سلاح‌های تفنگ‌بادی و تپانچه در دو بخش بانوان برگزار شد.

نایاب با اشاره به رقابت ملی‌پوش خراسان جنوبی در مسابقات تیراندازی زمستانه کشور در بخش بانوان اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات نجمه خدمتی در رشته تفنگ‌بادی 10 متر به مصاف رقیبان مطرح و مدال‌آوران مسابقات آسیایی خود رفت.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات تیراندازی زمستانه کشور 139 ورزشکار از استان‌های مختلف شرکت داشتند که در این رقابت‌ها نجمه خدمتی با توجه به تجربه کسب مقام قهرمانی مسابقات آسیایی و قهرمانی کشوری موفق شد با اقتدار برای سومین‌بار بر سکوی قهرمانی رشته تفنگ‌بادی بایستد.

انتهای پیام/69014/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول