اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه مطرح کرد

امدادرسانی به 1350 نفر در جاده‌های برفی کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به یک هزار و 350 نفر از مسافران گرفتار در جاده‌های برفی استان کرمانشاه خبر داد.

امدادرسانی به 1350 نفر در جاده‌های برفی کرمانشاه

عادل شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: از روز شروع بارش برف (14 بهمن ماه سال‌جاری) لغایت هفت صبح امروز، امدادرسانی به 58 مورد حادثه انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه 18 مورد از این تعداد را در بحث امداد جاده‌ای و 40 مورد کولاک عنوان کرد و افزود: قریب به یک هزار و 350 نفر از این حوادث متأثر شده‌اند.

شفیعی هدایت و کمک در بستن زنجیر چرخ به 465 خودرو منحرف شده از مسیر اصلی و نجات سه نفر از مرگ حتمی را از جمله خدمات و امدادهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به هم‌‌استانی‌های گرفتار در برف عنوان کرد.

وی از اسکان 438 نفر در اماکن و پایگا‌ه‌های هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: یک هزار و 20 بسته غذایی در بین مسافران و افراد گرفتار در برف توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر 18 تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی گشت سیار انجام داده‌اند و 465 نفر نیروی عملیاتی در قالب 30 تیم در جاده‌ها حضور دارند.

به گفته شفیعی، 48 دستگاه آمبولانس و خودرو کمک‌دار از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به ‌انجام وظیفه و ارائه خدمت به مسافران پرداخته‌اند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول