اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال برودت هوا و سرمای شدید

مدارس 14 شهر اردبیل تعطیل شد

به دنبال بارش برف و برودت هوا برای پنجمین روز متوالی مدارس 14 شهر استان اردبیل تعطیل شد.

مدارس 14 شهر اردبیل تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، مدارس 14 شهر از نواحی و مناطق 19‌گانه استان اردبیل به دلیل برودت هوا و مشکل تردد در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

بر همین اساس در نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه 16 بهمن ماه در شهرستان‌های اردبیل، هیر، نمین، سرعین، نیر، پارس‌آباد، بیله‌سوار، جعفر‌آباد، اصلاندوز، گرمی و انگوت کلیه مقاطع تحصیلی و در ارشق، مشگین‌شهر و لاهرود نیز پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

این تعطیلات در حالی همچنان ادامه دارد که عامل اصلی آن واهمه از افت فشار گاز در برخی از مناطق استان و قطعی وسایل گرمایشی گاز‌سوز است که در مناطق شمالی استان اردبیل این قطعی اتفاق افتاده و به همین دلیل آموزش و پرورش در یک اقدام عجیب حتی مدارس شمال استان اردبیل را که معمولا مناطق گرمسیر به شمار می‌روند در این ایام تعطیل اعلام کرده است.

با اعلام تعطیلات امروز و به احتمال قوی تعطیلات روز پنجشنبه دانش‌آموزان بیش از 10 روز است که خانه‌نشین هستند و معلوم نیست آموزش و پرورش برای تداوم جریان آموزشی چه تدبیری اندیشیده است تا دانش‌آموزان از آموزش عقب نمانند.

اما با خارج شدن سامانه بارشی از استان بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل قرار است از امروز به تدریج هوای پایداری در منطقه حاکم شود و از شدت سوز و سرما نیز کاسته شود که بر همین اساس دمای هوا همچنان در تمام شهرهای استان اردبیل منهای 20 تا 4 درجه است که این جریان هوای سرد به اختلالاتی نیز منجر شده است.

انتهای پیام/62001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول