اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس کرمانشاه / لغو پرواز به مقصد تهران

بارش سنگین برف اغلب مدارس استان کرمانشاه را به تعطیلی کشاند و تردد در محورها و گردنه‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان دارد.

تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس کرمانشاه / لغو پرواز به مقصد تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بارش سنگین برف موجب شده مدارس اغلب مناطق و شهرستان‌های استان کرمانشاه در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل شود.

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های سنقرو کلیایی، کنگاور، هرسین، صحنه، دینور و بیستون امروز بعد از ظهر تعطیل است.

بارش برف مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول اسلام‌آبادغرب، حمیل، گهواره و دالاهو را نیز در شیفت بعد از ظهر به تعطیلی کشاند.

براساس این گزارش، مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم کرمانشاه، ماهیدشت، گوواور و پاوه نیز در پی بارش برف و برودت هوا امروز بعد از ظهر تعطیل است.

37 مورد حادثه در سطح استان کرمانشاه رخ داده که 27 مورد از این حوادث مربوط به برف و کولاک و 10 مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

596 نفر گرفتار در برف و 254 خودروی منحرف شده از جاده توسط نیروهای امدادی در استان کرمانشاه نجات یافتند و تردد در تمام جاده‌ها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تردد در محورها و گردنه‌های قلاجه، خسروآباد، سرمیل و... فقط با زنجیر چرخ امکان دارد و نیروهای پلیس راه از ادامه مسیر رانندگان و خودروهای بدون زنجیر چرخ ممانعت به‌عمل می‌آورند.

پرواز ساعت 8 و 35 دقیقه صبح امروز هواپیمایی آسمان از کرمانشاه به مقصد تهران لغو شد و پرواز دیگر فرودگاه شهید اشرفی‌اصفهانی به مقصد تهران ظهر امروز انجام می‌شود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه این سامانه تداوم هوای سرد را برای استان در پی داشته و این روند سرما تا روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول