اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی:

هندبالیست نوجوان فردوسی به اردوی تیم ملی دعوت شد

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی از دعوت ورزشکار نوجوان استان به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: ابوالفضل سکندری عضو تیم هندبال شمش منیزیم فردوس پس از درخشش در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور بنا به دعوت فدراسیون به تیم ملی پیوست.

هندبالیست نوجوان فردوسی به اردوی تیم ملی دعوت شد

مجتبی شریعتی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: فدراسیون هندبال از نوجوان خراسان جنوبی برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

وی افزود: ابوالفضل سکندری متولد 1375 در شهرستان فردوس است که ورزش هندبال را از سال 1387 زیر نظر کاظم احمدی، علیرضا خالقی، محسن مرادزاده که از مربیان خوشنام و با سابقه استان هستند آغاز کرده است.

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی اذعان داشت: این هندبالیست فردوسی سابقه شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری را در پرونده ورزشی خود دارد که می‌توان به کسب رتبه چهارم مسابقات قهرمانی مدارس کشور، عضویت در تیم هندبال خراسان جنوبی و حضور در مسابقات قهرمانی کشوری خراسان رضوی، یزد و زنجان و کسب شش مقام قهرمانی استانی اشاره کرد.

شریعتی‌فر خاطرنشان کرد: سکندری عضو تیم هندبال شمش منیزیم شهرستان فردوس است که هم اکنون این تیم به نمایندگی خراسان جنوبی در مسابقات دسته دو باشگاه‌های کشور حضور دارد و در پی درخشش چشمگیری که از خود نشان داد، مورد توجه مربی تیم ملی هندبال کشورمان قرار گرفت و به  اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی یادآور شد: اردوی تیم ملی هندبال کشورمان از 23 بهمن‌ماه جاری در شهرستان کاشان استان اصفهان اردو می‌زند و سکندری در این اردو تمرینات آمادگی خود را زیر نظر مهدی حاجی‌زاده مربی بین‌المللی ادامه می‌دهد.

این مسئول متذکر شد: اردوی آمادگی تیم ملی هندبال کشورمان در راستای انتخاب اعضای اصلی تیم ملی هندبال برای شرکت در مسابقات آسیایی سال آینده است که پیش‌بینی می‌شود با پتانسیل و استعدادی که ابوالفضل سکندری دارد این نوجوان خراسانی به جمع اعضای اصلی تیم ملی در آید.

انتهای پیام/69014/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول