اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر والیبال

جدال حساس کاله و میزان برای تصاحب سکوی سوم لیگ برتر

هفته بیستم لیگ برتر والیبال یکی از حساس‌ترین هفته‌های این رقابت‌هاست که در آن عصر امروز چهارشنبه دو تیم کاله مازندران و میزان خراسان‌رضوی برای مشخص شدن تیم سوم این مسابقات به مصاف هم می‌روند.

جدال حساس کاله و میزان برای تصاحب سکوی سوم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نهمین بازی دور برگشت و هفتم بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با انجام شش دیدار در شهرهای تهران، کاشان، بندرعباس، تبریز، مشهد و گنبد پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین این مسابقات، کاله تنها نماینده مازندران و مدافع عنوان قهرمانی برای جبران شکست سه بر صفر دور رفت به مصاف میزان خراسان رضوی می‌رود.

این دیدار از ساعت 16 امروز در سالن ورزشی سرپوشیده مهران شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود که حمید حق‌بین در این مسابقه ناظر فدراسیون بوده و حسین پورکاشیان و بهروز جعفری امر قضاوت را برعهده دارند.

کاله مازندران در هشت بازی گذشته دور برگشت این مسابقات با اضافه کردن پاسور هلندی؛ تنها در نخستین هفته شکست خورده و بقیه بازی‌ها را با کسب سه امتیاز با اقتدار به سود خود به پایان رساند.

هم‌اکنون نماینده مازندران بعد از تیم‌های متین ورامین و باریج‌اسانس کاشان با 37 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر جای دارد و میزان خراسان رضوی نیز با امتیاز مشابه با کاله به دلیل تعداد پیروزی کمتر در رده چهارم جای گرفته است.

شاگردان بهروز عطایی با پیروزی خارج از خانه مقابل میزان خراسان رضوی و بازیکنان جبار قوچانی‌نژاد می‌توانند جایگاه سوم خود در لیگ برتر را تثبت کرده و با توجه به دو دیدار دیگر مرحله گروهی که مقابل شهرداری زاهدان و آلومینیوم المهدی دارند با فراغت بیشتری پا به مرحله پلی‌آف بگذارند.

عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، میلاد عبادی‌پور، نیکو فرریکس، علیرضا جدیدی، صابر نریمان‌نژاد، علی سجادی و رضا قرا نیز از بازیکنان احتمالی کاله مازندران مقابل نماینده خراسان رضوی هستند.

در ترکیب میزان مشهد نیز سهند الله‌وردیان، علیرضا مباشری، محسن اختیارآبادی، رحمان داوودی، ابراهیم یلمه، تئودور بوگدانف و محمدطاهر وادی به میدان می‌آیند.

انتهای پیام/86012/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول