اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح شد + تصاویر

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح شد.

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عصر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح و استقرار یافت.

مصطفی مهدی در آئین افتتاح اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور دلاورمردان باصلابت ایران اسلامی است که ظلم و ستم را تحمل نکردند و در برابر رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای رسیدن به دهه فجر و بارور شدن انقلاب شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب شده و این نظام با آبیاری شدن با خون شهدا انسجام و وحدت را در کشور حکمفرما ساخت.

وی یادآور شد: استقلال و آزادی ما مرهون صلابت و ایستادگی شهدا و جانبازان در برابر توطئه‌های دشمنان است.

مهدی با اشاره به مأموریت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 57 به دستور امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد تا خانواده‌ها و فرزندان شهدا با فراغ بال بهتر بتوانند به زندگی و معیشت خود ادامه دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی به خانواده‌ شهدا را عاملی در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب و فرهنگ شهید و شهادت در جامعه خواند و گفت: خدمتگزاری و هم انس بودن با شریف‌ترین انسان‌های جامعه سعادتی است که در جهت رشد و ارتقاء سطح کمی و کیفی زندگی خانواده شهدا برای مسئولان پیش می‌آید.

وی گفت: پایبندی به نظام و ارزش‌های انقلاب و شهدا است که جامعه را در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان واکسینه می‌کند.

مهدی در ادامه به سیر مراحل اخذ مجوز اداره بنیاد شهید لنده اشاره کرد و گفت: با توجه به شهرستان شدن لنده درخواست اخذ مجوز در سال گذشته داده شد و خواستار راه‌اندازی این اداره بودیم که در دی‌ ماه امسال با اخذ این مجوز و اعلام ساختار اداری این اداره توفیق راه‌اندازی و افتتاح اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهه فجر  حاصل شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده با 3 نیرو آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/82013/ذ40/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول