اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی‌و پنجمین بهار انقلاب/43

صعود مشترک کوهنوردان استان‌های شمالی کشور به قله عبرت

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب کوهنوردان استان‌های شمالی کشور در صعودی مشترک به قله 4 هزار و 50 متری عبرت ـ پاشوره اعزام می‌شوند.

صعود مشترک کوهنوردان استان‌های شمالی کشور به قله عبرت

قدرت‌الله رجایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت ورزشی در دهه فجر انجام صعود مشترک دو روزه با حضور کوهنوردان شمال کشور است.

وی اظهار کرد: هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی این شهرستان به مناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه مشترک صعودهای زمستانی دو روزه به قله 4 هزار و 50 متری عبرت ـ پاشوره در منطقه نوا از بخش لاریجان مازندران را در نظر دارد.

رجایی با تاکید اینکه این صعود با حضور کوهنوردان استان‌های شمالی مازندران، گیلان، گلستان، سمنان و منطقه کلاردشت انجام می‌شود، گفت: کوهنوردان از روز 23 بهمن سال جاری حرکت خود را آغاز کرده و در روز 25 بهمن به کار خود پایان می‌دهد.

این مسئول با اعلام اینکه فراخوان این حرکت آبان ماه امسال به استان‌های شمالی ارسال شد، اضافه کرد: این کوهنوردی مشترک با هماهنگی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران و هیئت کوهنوردی مازندران بوده و سهمیه هر استان و منطقه در آن اعزام پنج نفر است.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل متذکر شد: کوهنوردان شرکت‌کننده علاوه بر داشتن بیمه ورزشی باید گواهی سلامت از پزشک متخصص داشته باشند و با لوازم و امکانات مناسب زمستانی برای صعود مهیا شوند.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول