اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/ 89

برگزاری 70 برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در ساری

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری 70 برنامه فرهنگی ورزشی در ایام‌الله دهه فجر در ساری خبر داد.

برگزاری 70 برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در ساری

حسین بریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: همزمان با سی و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 70 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه ورزشی در ساری عنوان کرد: در ایام‌الله دهه فجر دو سالن ورزشی خصوصی ولایت و پردیس در ساری به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از رژه ورزشکاران مختلف ورزشی در ساری خبر داد و گفت: ورزشکاران رشته‌های دوچرخه‌سواری، اسکیت، موتورسواری و اتومبیلرانی از فرودگاه تا گلزار شهدای ساری حرکات نمایشی و جالبی را اجرا کردند.

بریمانی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در دهه فجر در سطح باشگاه‌های ساری ابراز داشت: با حضور گسترده ورزشکاران مسابقات هندبال، دوچرخه‌سواری، فوتسال، تیراندازی، پینگ‌پنگ، اسکیت، کاراته، رزمی، فوتبال، ژیمناستیک، شمشیربازی، پرورش‌اندام، گلبال، تیراندازی باکمان و دوومیدانی با دو بخش مردان و زنان در ساری برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری چندین مسابقه بومی و محلی در روستاهای ساری در دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: مسابقات طناب‌کشی، هفت سنگ، فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی و تیراندازی با مشارکت ورزشکاران روستایی زن و مرد برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری  از برگزاری همایش بزرگ ورزش رزمی و باستانی در ساری خبر داد و گفت: در این ایام بزرگ به پاسداشت شهدا و جانبازان ورزشکاران به همراه مسئولان از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران با حضور در منزل آنها ملاقات و دیدار می‌کنند.

وی با اشاره از حضور ورزشکاران زن و مرد ساروی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا خاطرنشان کرد: در آخرین روز دهه فجر روز 22 بهمن که روز استقلال آزادی و جمهوری اسلامی نامیده شد جامعه بزرگ ورزش ساری همچون سراسر کشور با تابعیت از ولی فقیه و مشت بر دهان استکبار در نماز عبادی سیاسی روز جمعه حضوری گسترده دارند.

انتهای پیام/86005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول