اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان همدان:

اجرای طرح سبد کالا عجولانه بود

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه اجرای طرح سبد کالا عجولانه بود، گفت: انجام این کار نیازمند کار کارشناسی دقیق‌تری بود.

اجرای طرح سبد کالا عجولانه بود

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدام دولت در توزیع سبد کالایی در بین برخی از مردم اظهار داشت: باید کار کارشناسی بهتری بر روی این طرح انجام می‌شد اما به نظر می‌رسد دولت در این زمینه عجولانه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه اصل عدالت در این طرح مد نظر قرار نگرفته شده، افزود: دولت باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و بر این اساس، طرح‌های خود را اجرایی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با تأکید بر اینکه سیاست اقتصادی کوپنیزم را قبول ندارد، ادامه داد: برخی بر این اعتقادند که تزریق پول به جامعه باعث ایجاد تورم می‌شود در صورتی که با یک کار کارشناسی عمیق و دقیق می‌توان این مشکل را نیز حل کرد.

وی با بیان اینکه شأن مردم ایران در این نیست که کمکی به سبک کنونی به آنها شود، خواستار بررسی دقیق‌تر این طرح از سوی دولت شد.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه به جای دادن ماهی به مردم باید به آنها ماهیگیری یاد داد، ابراز داشت: با ایجاد بستر اشتغال برای مردم دیگر نیازی به اقداماتی چون ارائه سبد کالایی و یا یارانه نیست.

وی با طرح سوالاتی از این دست که چرا جوانان ما بیکارند؟ چرا تولید ثروت در جامعه نیست؟ گفت: با بکارگیری علوم کاربردی و تجاری از یک سو و ایجاد بستر برای اشتغالزایی از سوی دیگر می‌توان این مشکلات را حل کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید از منابع و ظرفیت‌های کشور غافل شد، خواستار توجه به این مهم برای حل و فصل مشکلات موجود در کشور شد.

وی با اشاره به این مطلب که تا ابد نمی‌توان به مردم یارانه داد، گفت: باید از یک جا این کار کلید بخورد که به جای اعطای پول و یا کالا به مردم زمینه برای ایجاد اشتغال و تولید مهیا شود.

آریایی‌نژاد در پایان سخنانش افزود: البته ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی به برخی از مردم جامعه لازم است که این کار نیز باید با شناسایی جامعه هدف و با توجه به اصل عدالت انجام شود.

انتهای پیام/89002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول