اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جدید جمعیت هلال احمر خوزستان:

برنامه 4 ساله جمعیت هلال احمر خوزستان تدوین می‌شود

مدیر عامل جدید جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نخستین گام برای ارتقا جایگاه جمعیت هلال احمر خوزستان تدوین یک برنامه استراتژیک چهارساله است.

برنامه 4 ساله جمعیت هلال احمر خوزستان تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان که عصر امروز در سینما هلال اهواز برگزار شد اظهار کرد: خوزستان استان توسعه یافته‌ای است که حاشیه نشینی بسیاری در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد ناشی از کم کاری ما مسئولان است که باید در راستای رفع این مشکلات گام برداریم و تدابیری اندیشیده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در رابطه با مشکلات موجود در جمعیت هلال احمر خوزستان اذعان کرد: فقر لجستیک شدید، فقر نیروی انسانی و کمبود اعتبار از عواملی است که جمعیت هلال احمر خوزستان را دچار مشکلاتی کرده است.

وی با بیان اینکه‌شان و جایگاه مردم خوزستان بیش از این است، تصریح کرد: منزلت و جایگاه مردم خوزستان که هشت سال دین خود را به اسلام ادا کردند؛ باید بیش از این باشد.

خدادادی با بیان اینکه نخستین گام برای ارتقا جایگاه جمعیت هلال احمر خوزستان تدوین یک برنامه استراتژیک چهارساله است عنوان کرد: در این برنامه امداد و نجات باید در اولویت اول قرار داشته باشد و سپس حوزه‌های بهداشت و درمان، توانبخشی، داروخانه، جوانان و داوطلبان در اولویت‌های بعدی قرار دارند.

وی بر تلاش برای تعمیق ارزش‌های دینی و انسانی در جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد و گفت: مقایسه پرسنل جمعیت هلال احمر با پرسنل ارگان‌های دیگر نشان می‌دهد که متاسفانه وضعیت این پرسنل بسیار پایین است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: بنابراین تلاش در راستای ارتقا وضعیت معیشتی پرسنل نیز یکی از ضرورت‌هایی است که به آن توجه خواهد شد.

وی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جمعیت هلال احمر از جمله موادی است که باید به صورت جدی دنبال شود و تلاش می‌شود این پروژه‌ها را با جذب اعتبارات لازم تکمیل کنیم.

خدادادی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان در مقایسه با استان‌های دیگر دارای ضعف است بنابراین در راستای تقویت این سازمان و علمی کردن حوزه‌های مختلف تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: در خوزستان ظرفیت‌های خوبی مانند منطقه آزاد اروند وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/72011/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول