اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد

نجات جان 4 مسافر توسط هلال احمر استان مرکزی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی از نجات جان چهار مسافر توسط تیم‌های عملیاتی این استان خبر داد.

نجات جان 4 مسافر توسط هلال احمر استان مرکزی

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در پی بارش شدید برف از دو روز گذشته تاکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان تیم‌های عملیاتی این جمعیت با امدادرسانی به موقع موفق شدند چهار نفر از مسافران را از مرگ حتمی نجات دهند.

وی تصریح کرد: این افراد به دلیل بارش سنگین برف و کولاک از عصر روز گذشته تا بامداد امروز گرفتار شده بودند که توسط امدادگران این جمعیت در پایگاه‌های امداد و نجات و مساجد اسکان یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: چهار مسافر که در محور اراک به ملایر و ازنا دچار سرمازدگی شده بودند، توسط تیم‌های عملیاتی از مرگ حتمی نجات یافته و به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات این جمعیت با امدادرسانی به مسافران و در راه ماندگان 253 نفر را اسکان اضطراری دادند، خاطرنشان ساخت: از این تعداد، 50 نفر در شازند، 62 نفر در دلیجان، 10 نفر در خمین، 10 نفر در تفرش، 13 نفر در آشتیان و 108 نفر در اراک بودند.

به گفته وی در این مدت همچنین 23 نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد 7 نفر به مراکز درمانی منتقل و 16 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

محمدی از توزیع پتو و غذای بین در راه‌ماندگان خبر داد و گفت: از عصر روز گذشته تا بامداد امروز 500 تخته پتو و حدود 100 بسته غذایی آماده، نان و کنسرو بین در راه‌ماندگان این استان توزیع شد.

انتهای پیام/87004/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول