اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/225

آسمان رشت شب 22 بهمن نورافشانی می‌شود

معاون فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آسمان شهر رشت در شامگاه 22 بهمن ماه نورافشانی می‌شود.

آسمان رشت شب 22 بهمن نورافشانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی کاظم‌پور بعد از ظهر امروز در کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان با تبریک فرا رسیدن سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: نورافشانی در دو مقطع عید غدیر و دهه فجر توسط سپاه قدس در استان انجام می‌شود.

وی از نورافشانی کهکشانی شامگاه 22 بهمن  ماه در شهر رشت خبر داد و افزود: هماهنگی و پشتیبانی لازم برای امر مذکور در حال انجام است.

کاظم‌پور نورافشانی شهر رشت را در پارک دانشجو اعلام کرد و گفت: نورافشانی از برد بسیار گسترده‌ای برخوردار است و تا ارتفاع 300 متری آسمان می‌رسد.

معاون فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نورافشانی موجب شور و شوق بین مردم به‌ویژه جوانان می‌شود، تصریح کرد:  استقبال جوانان از جشن‌های انقلاب گسترده است.

وی روان‌سازی ترافیک در شب 22 بهمن ماه را نیازمند همکاری راهنمایی و رانندگی دانست و بیان کرد: نورافشانی در شهرستان‌ها نیازمند همکاری شهرداری‌ها است.

*نورافشانی دهه فجر با برنامه‌های فرهنگی همراه باشد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در جلسه مذکور به نورافشانی شب 22 بهمن ماه در مرکز 31 استان و 300 شهر کشور اشاره کرد و گفت: نورافشانی شب 22 بهمن راس ساعت 21 با بانگ الله‌اکبر مردم انجام می‌شود.

رسول جلائی با بیان اینکه نورافشانی شهر رشت توسط سپاه قدس گیلان انجام می‌شود، افزود: نیروی انتظامی مسئولیت نورافشانی در شهرستان‌ها را به عهده دارد.

وی از آمادگی بسیج برای نورافشانی روستاهای برگزیده در گیلان خبر داد و بیان کرد: نورافشانی تنها ملاک نیست بلکه عملیات نورافشانی باید به همراه فعالیت‌های فرهنگی انجام شود.

*آسمان مرکز شهرستان‌های گیلان نورافشانی می‌شود

نماینده فرمانده انتظامی گیلان نیز در جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نورافشانی در مرکز 15 شهرستان در این استان اظهار کرد: نورافشانی در شهرستان‌ها توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

یونس فلاح کلاکی مسئولیت اصلی ناجا را ایجاد نظام و امنیت در جامعه خواند و خاطرنشان کرد: امنیت برگزاری جشن‌های انقلاب به عهده نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/84001 /ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول