اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برزک:

حادثه‌خیزی جاده بزرگترین معضل مردم برزک است

شهردار برزک گفت: حوادث رانندگی در جاده پرتردد و حادثه‌خیز کاشان - برزک که تاکنون جان تعداد زیادی از مردم این منطقه و مسافران عبوری را گرفته است، همچنان به عنوان معضل بزرگ و لاینحل مردم بخش برزک است.

حادثه‌خیزی جاده بزرگترین معضل مردم برزک است

مجید والی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: عرض‌کم، تردد بونکرهای سیمان، تردد تریلرهای حامل سنگ معادن، غیراستاندارد‌‌ بودن ‌جاده کاشان- برزک و افزایش تصادفات در این جاده، مردم بخش برزک و روستاهای در مسیر این جاده را نگران کرده است.

وی افزود: غیراستاندارد بودن جاده کاشان- برزک و مستهلک شدن این جاده از یک سو و همچنین تردد حجم زیادی از بونکرهای سیمان وتریلرهای حامل سنگ معادن از سوی دیگر جاده کاشان - برزک تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین جاده های استان اصفهان نموده است.

شهردار برزک خاطرنشان کرد: مشکل تردد در این محور به ویژه در فصل زمستان و هنگام بارش نزولات جوی غیرممکن شده و زندگی مردم بخش برزک را مختل می‌کند

وی با اشاره به قدمت 53 ساله جاده کاشان- برزک تصریح کرد: با تأسیس کارخانه سیمان، کارگاه‌های صنعتی و بهره‌برداری از معادن در منطقه و افزایش تردد در جاده 53 ساله کاشان - برزک، افزایش حوادث رانندگی و تلفات جانی و مادی زیادی را همراه داشته است.

والی‌زاده خواستار تسریع در اجرای پروژه دو بانده شدن محور کاشان - برزک - ورکان شد و یادآور شد: در صورت اختصاص اعتبارات ملی این پروژه و اجرای به موقع آن علاوه بر کاهش تصادفات، تأثیر زیادی در بخش‌های اقتصادی، گردشگری و سرمایه‌گذاری در بخش برزک دارد.

انتهای پیام/2406/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول