اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان:

راه 400 روستای کردستان همچنان مسدود است/ تلاش برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: با وجود تلاش عوامل راهداری راه‌ 400 روستای استان همچنان مسدود و تردد در آنها امکان‎پذیر نیست.

راه 400 روستای کردستان همچنان مسدود است/ تلاش برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد

محمدراشد مدرس‌گرجی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: طی چند روز اخیر شاهد کولاک شدید در استان بودیم، اما خوشبختانه هیچگونه مشکلی در بحث تردد در محورهای فرعی و اصلی استان وجود نداشت.

وی تصریح کرد: از دیروز که بارش برف در استان آغاز شده برخی از راه‌های اصلی و فرعی استان مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری در حال حاضر تمام محورها باز و تردد در آنها امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه با تلاش عوامل راهداری تاکنون اجازه مسدود شدن راه‌ها را با وجود بارش برف و کولاک سنگین نداده‌ایم، گفت: طبق گزارشی که دقایقی پیش دریافت کردم در محور دیواندره با مشکل مواجه هستیم، اما در سایر محورها تردد به کندی و با وجود زنجیر چرخ امکان دارد.

مدیر راهداری اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: محور ایران‌خواه به تکاب نیز به منظور جلوگیری از بروز تصادف و یا سانحه خاصی از روز گذشته محدود شده است.

وقوع بهمن

مدرس‌گرجی از وقوع یک بهمن در شب گذشته در بین تونل دوم و سوم نرسیده به سنندج خبر داد و گفت: با تلاش عوامل راهداری و سایر ارگان‌ها در کمتر از یک ساعت مسیر کاملا باز شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسیر 400 روستای استان مسدود است و تلاش برای بازگشایی آنها از دیروز آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی از فعالیت بیس از 50 اکیپ به منظور خدمات‌رسانی در سطح راه‌ها اصلی و فرعی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 600 نفر و 400 دستگاه ماشین‎آلات شامل بخش دولتی و خصوصی در راستای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها و بازگشایی راه‌های روستایی بسته شده تلاش می‌کنند.

به گفته مدیر راهداری اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان، از دیروز تاکنون یک‌هزار مسافر در راه مانده در راهداری‌های جاده‌های استان اسکان و یا خدمات دریافت نموده‌اند.

وی از نبود سوخت به عنوان مهم‌ترین مشکل حوزه راهداری نام برد و گفت: برخی از ماشین‌آلات نیز متاسفانه نیازمند تعمیر هستند که باید در کوتاه‌ترین زمان این کار انجام شود تا با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/79002/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول