اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود امکانات

آزادراه سراوان ـ فومن مسدود است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان گفت: آزادراه سراوان ـ فومن و فومن به قلعه‌رودخان به دلیل نبود امکانات مسدود است.

آزادراه سراوان ـ فومن مسدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایزد محسنی شامگاه شنبه در جلسه شورای مدیریت بحران گیلان گفت: نیروی انتظامی در 24 ساعت گذشته تلاش‌های بسیاری برای خدمات‌رسانی به مردم انجام داده است.

وی به وجود مشکلات در شهر رشت اشاره کرد و افزود: وضعیت شهر رشت اکنون مناسب است.

محسنی از مسدود بودن آزادراه سراوان ـ فومن به دلیل نبود امکانات خبر داد و بیان کرد: جاده فومن به قلعه‌رودخان مسدود شده است.

*بحران زیست‌محیطی بازتاب گسترده دارد

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان نیز در جلسه مذکور بازتاب حوادث زیست‌محیطی را گسترده عنوان کرد و گفت: مسایل زیست‌محیطی در زمان بحران باید رعایت شود.

محمدرضا برجی به مشکل علوفه حیات وحش در ارتفاعات اشکورات اشاره کرد و افزود: نیاز است با استفاده از بالگرد برای حیوانات منطقه علوفه ارسال شود.

وی، منطقه اشکورات را زیستگاه «کل‌» بز کوهی دانست و بیان کرد: حیوانات با توجه به بارش برف برای غذا به روستاها نزدیک می‌شوند و باید برای علوفه حیات وحش تمهیداتی اندیشیده شود.

*محل اسکان در راه مانده‌ها مشخص شود

شهردار رشت نیز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلان با اشاره به برگزاری چهار جلسه حوادث غیر مترقبه در شهرداری این شهر اظهار کرد: مشکلی ویژه‌ای تاکنون در شهر رشت نداشتیم.

محمدابراهیم خلیلی شهرداری رشت را نیازمند کمک‌های ویژه خواند و افزود: معابر داخل شهر به دلیل کم عرض بودن با مشکل پارک خودروها مواجه است و در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر هستیم.

وی با بیان اینکه در ورودی شهر رشت با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد: خودروهای ورودی به شهر ایجاد مشکل می‌کند.

خلیلی خواستار استفاده از امکانات شهرهای معین برای مواقع بحرانی شد و بیان کرد: بارش برف برای 10 روز آینده پیش‌بینی شده است.

شهردار رشت محل اسکان در راه مانده‌ها را از جمله نیازهای این شهرداری عنوان کرد و گفت: پوشش خبری از تلاش‌های کارکنان شهرداری موجب ایجاد آرامش روانی در شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول