اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان تأکید کرد

ضرورت توجه به ورزش در روستاهای تویسرکان

فرماندار تویسرکان خواستار توجه به ورزش در روستاها شد و گفت: توسعه سالن‌های سقف کوتاه برای پاسخ به نیاز جوانان روستا باید در برنامه قرار گیرد.

ضرورت توجه به ورزش در روستاهای تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حسین‌علی شرکائی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر تویسرکان اظهار کرد: دهه فجر میراث ارزشمند ایران اسلامی است که با قیام امام خمینی(ره) و خون شهدای این مرز و بوم حاصل شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب معنوی بود، افزود: امام خمینی(ره) با پیروی از اهل بیت(ع) و پشتوانه وحدت کلمه مردم، در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستاد و اسلام را گسترش داد.

فرماندار تویسرکان تأکید کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب است پس باید در قالب برنامه‌های متنوع این روزهای بزرگ را برای مردم تبیین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آبادانی روستاهای کشور، افزود: امروز به برکت انقلاب؛ روستاهای کشور از نعمت امکانات و زیرساخت‌های خدماتی بهره‌مند هستند.

شرکائی بر افزایش اشتغال‌زایی در روستاها نیز تاکید کرد و گفت: وجود زیرساخت‌های اشتغال، نرخ مهاجرت از روستا را کم و تولیدات را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه با ماندگاری مردم در روستا تولیدات مواد پروتئینی شهرستان بالا می‌ر‌ود، ابراز کرد: اگر بانک‌ها با مردم همکاری کنند در این صورت مشکلات حل خواهد شد.

فرماندار تویسرکان متذکر شد: اگر در روند کار سخت‌گیری باشد مردم روستا به انجام کشاورزی و دامداری ترغیب نخواهند شد و از حالت تولیدی خارج و مصرف‌کننده می‌شوند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به بالا بودن سرانه ورزش تویسرکان، گفت: استقبال مردم تویسرکان به ویژه جوانان به ورزش قابل ملاحظه است.

شرکائی با بیان اینکه باید جامعه را به ورزش کردن ترغیب و تشویق کنیم، افزود: آموزش و پرورش تلاش کند با ترویج ورزش در مدارس آن را فراگیر کند.

وی با بیان اینکه همه باید در بحث ارتقای ورزش به ویژه در روستاها همت کنیم، تاکید کرد: توسعه سالن‌های سقف کوتاه برای پاسخ به نیاز جوانان روستا باید در برنامه قرار گیرد.

انتهای پیام/89010/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول