اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال بارش برف

وقوع 5 تصادف با 12 مصدوم در خراسان جنوبی

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: به دنبال بارش برف طی دیروز و امروز پنج فقره تصادف در استان اتفاق افتاد که این حوادث 12 مصدوم برجای گذاشت.

وقوع 5 تصادف با 12 مصدوم در خراسان جنوبی

محمدرضا آذرکیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: اورژانس 115خراسان جنوبی برای امدادرسانی مطلوب به هم‌استانی‌های عزیز تمامی امکانات و نیروی انسانی خود را به کار گرفته و برای پوشش حوادث احتمالی ناشی از شرایط جوی در آماده‌باش کامل قرار دارد.

وی تصریح کرد: در روزهای چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه به دنبال بارش سنگین برف، اورژانس 115 استان طی 16 مأموریت به 25 مصدوم ناشی از تصادفات جاده‌ای، لیز خوردگی در یخ و برف، مسمومیت ناشی از مونوکسید کربن و مادران باردار در جاده‌های یخ زده و صعب‌العبور استان امدادرسانی کرده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی از واژگونی پیکان وانت در کیلومتر 2 حاجی آباد ـ شاهرخت شهرستان زیرکوه طی امروز خبر داد و گفت: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت که مصدومان توسط  اورژانس 115 و هلال احمر حاجی‌آباد منتقل درمانگاه حاجی‌آباد شدند.

واژگون شدن 3 پراید در برف

آذرکیش با اشاره به واژگونی پراید در کیلومتر 20 محور بیرجند ـ اسدیه، اذعان داشت: این حادثه نیز سه مصدوم داشت که مصدومان توسط اورژانس 115 پایگاه سه شهری بیرجند به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند.

وی اضافه کرد: واژگونی پراید کیلومتر 9 محور سربیشه - زاهدان با سه مصدوم را از حواث دیگر امروز عنوان کرد و افزود: مصدومین توسط اورژانس 115 و هلال احمر سربیشه منتقل درمانگاه سربیشه شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی اذعان داشت: دیروز نیز به دنبال بارش برف در استان یک دستگاه پراید در کیلومتر 15 محور نهبندان ـ زاهدان واژگون شد.

آذرکیش ادامه داد: این حادثه یک مصدوم داشت که توسط اورژانس 115 نهبندان منتقل بیمارستان شهید آتشدست نهبندان شد.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه کامیون در کیلومتر 42 محور قاین ـ گناباد، متذکر شد: دو مصدوم این حادثه توسط  اورژانس 115 خضری و نیمبلوک منتقل بیمارستان شهداء قاین شدند.

مسمومیت 3 نهبندانی با گاز مونوکسید کربن

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی از مسمومیت سه نفر از اعضای یک خانواده در روستای بندان نهبندان با گاز مونوکسید کربن طی دیروز خبر داد و گفت: دلیل این حادثه سوخت ناقص ناشی از چراغ نفتی بود که مصدومان توسط اورژانس 115 بندان در محل درمان شدند.

آذرکیش از وقوع شش لیزخوردگی ناشی از برف و یخ در شهر بیرجند، یادآور شد: این حوادث شش مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان این حوادث توسط  آمبولانس‌های اورژانس 115 شهر بیرجند منتقل بیمارستان امام رضا(ع) شدند.

وی بیان داشت: همچنین ساعت 3:30 بامداد امروز مادر باردار 36 ساله‌ای از روستای نیک شهرستان قاین درخواست کمک کرد که مادر باردار پس از سه ساعت تلاش طاقت فرسای پرسنل اورژانس 115 گردنه خونیک در هوای برفی و جاده‌های صعب العبور با وضعیت مناسب تحویل بیمارستان شهداء قاین شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی  خاطر نشان کرد: ساعت 11:16 امروز مادر باردار 50 ساله‌ای از روستای طبسین  نهبندان از مأموران اورژانس درخواست کمک کرد که مادر باردار پس انجام زایمان در منزل توسط ماما، با اورژانس 115 بندان منتقل بیمارستان شهید آتشدست نهبندان شد.

انتهای پیام/69022/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول