اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

عدالت‌خواهی ویژگی بارز انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: عدالت‌خواهی و استکبارستیزی ویژگی بارز انقلاب اسلامی ایران است.

عدالت‌خواهی ویژگی بارز انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدعلی علیزاده عصر امروز در مراسم جشن بزرگ انقلاب در ایستگاه گاز چلوند لوندویل با بیان اینکه انقلاب با تلاش میلیون‌ها انسان آزادیخواه و متدین به ثمر نشست، اظهار کرد: با رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای و خون شهدا سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه نخستین ویژگی نظام خدامحوری و خداباوری بود، گفت: این خصوصیت موجب عدم هراس و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و آمریکا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا انقلاب اسلامی ایران را مردمی خواند و تصریح کرد: مسئولان باید همواره خدمتگزار ملت باشند و مردم ولی‌نعمت ما هستند.

وی ویژگی دیگر انقلاب را رهبری دینی و حاکمیت ولایت فقیه دانست و متذکر شد: اسلام ابهت و هویت را به کشور ایران عطا کرده است.

علیزاده ویژگی و محور بعدی انقلاب اسلامی ایران را عدالت‌خواهی خواند و یادآور شد: و اگر این اصل در اداره‌ها و نهادها رعایت شود مشکلات برطرف می‌شود.

وی استکبارستیزی، بردباری و آزادیخواهی را از دیگر شعارها و شاخصه‌های ایران اسلامی عنوان کرد.

به گفته این مسئول، مراحل رشد و سعادت انقلاب در پنج بخش پیروزی، استقرار، اسلامی شدن دستگاه‌ها، رشد اسلامی جامعه و در نهایت انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) و استقرار جهان اسلامی خلاصه می‌شود.

انتهای پیام/84001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول