اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسدآباد:

سارق حرفه‌ای در اسدآباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: یک سارق حرفه‌ای در اسدآباد که با صحنه‌سازی قصد اغفال ماموران را داشت، پس از دستگیری به 25 فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق حرفه‌ای در اسدآباد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ، محسن اقبالیان اظهار داشت: در پی اعلام فردی مبنی بر سرقت خودرو پراید وی توسط سه نفر، ماموران سریعا به محل اعزام و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: نوع رفتار و گفتار فرد شاکی، ظن پلیس را برانگیخت و پیگیری جدی عوامل اجرایی را به دنبال داشت و بلافاصله عوامل گشت و ماموران مرتبط، سوابق شاکی را همزمان بررسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: تحقیقات در صحنه جرم حکایت از آن داشت، فرد ظاهراً مالباخته، سارق سابقه‌داری است که گاهی به بهانه مسافرکشی در محل حضور می‌یابد و همواره تعدادی از دوستان وی، نیز با او همراه است، اما به هر حال طرح‌های انتظامی اجرا و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پس از چند ساعت، خودرو در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان مشاهده شد که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه گریخت، تا اینکه عوامل گشت کلانتری به خودرو مشابه‌ای مظنون و پس از توقیف آن، متوجه تغییر در شماره پلاک خودرو به رانندگی همان مالباخته صوری و مالک اصلی خودرو شدند.

وی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای به همراه دوستش افزود: متهمان این پرونده که دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند در بازجویی‌های انجام شده به 6 فقره سرقت موتورسیکلت، 10 فقره سرقت منازل، وجه نقد، چهار فقره سرقت طلاجات و زیورآلات کودکان و پنج فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره شهرک‌های حاشیه‌ای اسدآباد اعتراف کردند.

اقبالیان ادامه داد: تلاش پلیس برای دستگیری همدستان این سارقان حرفه‌ای ادامه دارد.

انتهای پیام/89002/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول