اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 10 سال فرار

سارق مسلح توسط پلیس فارس دستگیر شد

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری یک سارق مسلح که از اشرار منطقه جنوب کشور بوده و در پرونده خود سرقت از بانک اصفهان را دارد، پس از 10 سال فرار، خبر داد.

سارق مسلح توسط پلیس فارس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان در مورد فعالیت این شرور اظهار داشت: ماموران پلیس در سال 82 مردی را به اتهام سرقت مسلحانه از بانک صادرات کرج دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند اما این سارق پس از مدتی متواری می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال متواری شدن این شرور، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارق آغاز شد تا اینکه ماموران، سرنخ‌هایی از این متهم به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد که فرد فراری سردسته یک باند بوده که با ساماندهی باندهای جدید به سرقت‌های مسلحانه در استان فارس، ‌اصفهان و البرز ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه همدست متهم فراری برادرش بوده و به اتهام محاربه محکوم شده،‌ اضافه کرد: در 20 فروردین ماه سال جاری یک سرقت محموله گوشی تلفن همراه به ارزش بالغ‌بر 5 میلیون ریال در فارس به وقوع پیوست که توسط ماموران انتظامی این استان یکی از سارقان دستگیر و در تحقیقات سرقت این محموله با همدستی متهم فراری از سارق دستگیر شده کشف شد.

سجادیان با بیان اینکه متهم از سال 82 فراری و تحت تعقیب پلیس سه استان بوده، گفت: ماموران پلیس فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفی‌گاه این شرور فراری را در شیراز شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از مخفی‌گاه این شرور دو اسلحه کلاش، 173 فشنگ جنگی با چهار خشاب، یک کلت کمری، تعدادی مدارک هویتی جعلی و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از این سارق مسلح دو سرقت مسلحانه بانک از استان اصفهان در سال 88 و یک سرقت مسلحانه محموله موبایل زیر پوشش مامور ناجا در استان فارس کشف شد.

سجادیان با بیان اینکه این شرور در چهار سال گذشته باعث ایجاد ناامنی در جنوب کشور شده بود، ادامه داد: تحقیقات در مورد کشف جرائم ارتکابی دیگر از این شرور و سارق مسلح ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول