اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه محلات:

اکیپ‌های پزشکی و سازندگی به مناطق محروم محلات اعزام می‌شوند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه محلات از اعزام اکیپ‌های پزشکی و سازندگی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

اکیپ‌های پزشکی و سازندگی به مناطق محروم محلات اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ولی‌الله مطلبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه اکیپ سازندگی با هدف خدمت ‌رسانی متشکل از بسیجیان شهرستان برای مرمت و سازندگی و دو اکیپ درمانی به منظور معاینه و درمان رایگان مردم به روستاهای محروم اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: طرح اعزام این اکیپ‌ها با هدف رفع چهره محرومیت از روستاها و خدمت ‌رسانی مطلوب به مردم است که هر ساله در مناسبت‌های مختلف با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه محلات در ادامه از آغاز طرح ویزیت رایگان بهداری سپاه ناحیه خبر داد و گفت: طرح ویزیت رایگان بهداری سپاه ناحیه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در درمانگاه فتح‌المبین آغاز شد.

مطلبی افزود: این بهداری به ارائه ویزیت رایگان به مردم شهرستان محلات در محل درمانگاه فتح المبین می‌پردازد.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی قرارگاه بسیج سازندگی خبر داد و خاطرنشان ساخت: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با نحوه پرورش قارچ و کودهای ورمی کمپوست آشنا شدند.

انتهای پیام/87010/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول