اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان خبر داد

تولید انیمیشن «پایستگی» در حوزه هنری زنجان

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: انیمیشن «پایستگی» به کارگردانی آرش محمدی در حوزه هنری استان زنجان تولید شده است.

تولید انیمیشن «پایستگی» در حوزه هنری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، میثم سیفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انیمیشن «پایستگی» به کارگردانی آرش محمدی و محمد بیات در بهمن ماه سال 92 در حوزه هنری استان زنجان تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع این انیمیشن اخلاقی است، تصریح کرد: انیمیشن «پایستگی» به مدت 100 ثانیه در ارتباط با تاثیرات و بازخوردهای رفتار انسان در محیط پیرامونش ساخته شده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه حمایت از هنرمندان جوان و با استعداد به ویژه در زمینه تولید انیمیشن یکی از مهم‌ترین رویکردهای حوزه هنری استان به شمار می‌رود، اضافه کرد: انیمیشن مذکور با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و ابزارهای ساده تولید شده و بیان محتوای اخلاقی آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

سیفی با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم 100 از جمله اهداف تولید انیمیشن «پایستگی» بوده است، یادآور شد: این جشنواره با شعار سینمای اخلاق، در چهار بخش اصلی، بین‌الملل، سینمای اخلاق و چشم‌انداز 1404 از هفتم تا نهم اسفند ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: انیمیشن «پایستگی» دومین محصول تولیدی حوزه هنری استان زنجان در عرصه انیمیشن در سال‌جاری است.

انتهای پیام/73006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول