اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

اهداف انقلاب برای جوانان تبیین شود

فرماندار چالدران بر تبیین هر چه بیش‌تر اهداف انقلاب برای جوانان به ویژه دانش‌آموزان تاکید کرد.

اهداف انقلاب برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور صبح امروز در جمع دانش‌آموزان شهرستان چالدران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمرات متعددی برای کشور داشت.

وی با اشاره به صدور انقلاب به سایر کشورها، تصریح کرد: امروزه انقلاب را به سایر کشورهای جهان صادر می‌کنیم که این امر نشان از قوت انقلاب دارد.

قلی پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی بود، افزود: علاوه بر این وجود رهبر در این انقلاب حائز اهمیت بود.

فرماندار چالدران بر تبیین هر چه بیش‌تر اهداف انقلاب برای جوانان تاکید کرد و گفت: آشنایی هر چه بیش‌تر دانش‌آموزان با اهداف انقلاب امری ضروری است.

قلی‌پور ادامه داد: انقلاب اسلامی با غلبه بر ظلم رژیم به پیروزی رسید و لازم است امروزه انقلاب را در برابر توطئه دشمنان محافظت کنیم.

وی بر حفظ اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: این امر می‌تواند روز به روز پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کند.

قلی‌پور با بیان اینکه جوانان دوران انقلاب را درک نکرده‌اند، اظهار داشت: آشنایی دانش‌آموزان با رشادت دلیر مردان و شیر زنان در دوران به ثمر رساندن انقلاب امری است که نباید از آن غفلت کرد.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول