اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سبزوار خواستار شد

تبیین اهداف و فداکاری مردم در زمان انقلاب به زبان امروز برای دانش‌آموزان

رئیس آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به لزوم تبیین اهداف و فداکاری مردم در زمان انقلاب به زبان امروز برای دانش‌آموزان گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه اتصالی برای پیوستن به انقلاب جهانی امام عصر (عج) است.

تبیین اهداف و فداکاری مردم در زمان انقلاب به زبان امروز برای دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مرتضی بینش ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر در دبیرستان اسرار، دانش‌آموزان را آینده‌سازان انقلاب و افسران جنگ نرم دانست و اظهار داشت: در آن روزهای تاریک و ستم نظام ستمشاهی، این دانش آموزان بودند که شعله‌های انقلاب را روشن و در برابر نظام شاهنشاهی می‌ایستادند.

وی گفت: ما وارث همان انقلاب و همان جوان‌ها هستیم و جوانان ما باید در انقلابی بزرگ‌تری به نام انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) نقش مهم‌تری را ایفا کنند.

بینش یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران نقطه اتصالی برای پیوستن به انقلاب جهانی امام عصر (عج) است.

وی با بیان اینکه جشن انقلاب باید همه ساله با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود، تصریح کرد: دهه فجر تنها یک دهه ساده با چند جشن ساده نیست بلکه این دهه سمبل مقاومت ملت‌های مسلمان در برابر رژیم‌های ستمگر مانند شاه است.

وی بیان اینکه بازخوانی و روایت رشادت‌ها و پایمردی مردم در انقلاب اسلامی برای نسل سوم و چهارم انقلاب حائز اهمیت است، ادامه داد: باید با زبان امروز رویدادها و اتفاقات انقلاب برای دانش آموزان بازگو شود تا شرایط حاکم در آن زمان برای آنان بیشتر مشخص شود.

وی از مردم و مسئولان و همه کسانی که در این انقلاب و نظام زحمت کشیده‌اند خواست تا با بیان اهداف انقلاب و تبیین آن برای دانش آموزان انقلاب را بیمه کنند.

انتهای پیام/2202/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول