اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

5 تیم لیگ برتر والیبال قدرت رسیدن به دیدار فینال را دارند

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: پنج تیم حاضر در لیگ برتر امسال از قدرت‌های حضور در مرحله نهایی و دیدار فینال محسوب می‌شوند.

5 تیم لیگ برتر والیبال قدرت رسیدن به دیدار فینال را دارند

بهروز عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل در مورد وضعیت جدول لیگ برتر و تیم‌های صعودکننده به مرحله پلی‌آف اظهار داشت: رقابت تیم‌ها در هفته‌های پایانی مرحله گروهی بسیار سخت و دشوار شده است.

وی بیان داشت: رقابت‌ها در دو بخش دنبال می‌شود، تیم‌های بالای جدول برای ارتقای وضعیت‌شان و همچنین در اختیار گرفتن سکوهای بالا با هم رقابت دارند و در پایین جدول نیز رقابت‌ها بر سر قرار گرفتن در بین هشت تیم صعودکننده به دور پلی‌آف دنبال می‌شود.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران یادآور شد: امسال همه تیم‌های لیگ برتر در هر جایگاهی که باشند با اقتدار وارد زمین مسابقه می‌شوند و برای پیروزی می‌جنگند، البته در برخی از نقاط جدول تیم‌ها بسیار به هم نزدیک هستند تا حدودی کار پیش‌بینی را در مرحله گروهی تاحدودی غیرممکن کرده است.

عطایی با تاکید اینکه فکر می‌کنم پنج تیم والیبال امسال شانس و قدرت رسیدن به مرحله نهایی را داشته باشند و می‌توانند یکی از دو تیم دیدار فینال محسوب شوند، گفت: این امر کار همه تیم‌ها را سخت کرده و ما نیز از این قاعده مستثنا نیستیم و در شرایط سخت باید با تحمل بالا مقابل حریفان ظاهر شویم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول