اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد

دین، ولایت و مردم سه عامل اساسی به وجود آورنده انقلاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی دین، ولایت و مردم را سه عامل اساسی به وجود آورنده انقلاب ایران دانست.

دین، ولایت و مردم سه عامل اساسی به وجود آورنده انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسینی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: به دلیل حرکت کشور و نظام در مسیر تکاملی راه امروز ما از دیروز حساس‌تر است.

وی با بیان این‌که در این راه ممکن است سلیقه‌های متفاوتی وجود داشته باشد، تصریح کرد: وجود سلیقه‌ها امری طبیعی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند سبب پیشرفت کشور می‌شود.

تعارض بین گفتار و عمل مشکل پیش روی تعالی جامعه فکری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: من اعتقاد دارم اگر بخواهیم روی هر بخش و مجموعه‌ای ارزش‌گذاری کنیم به اندازه‌ای می‌توانیم به او بها بدهیم که در جامعه نقش ایفا می‌کند.

حسینی با تأکید به نقش ارزشمند مجموعه فرهنگی در جامعه، متذکر شد: به دلیل رسالت خطیر فرهنگیان در جامعه ارزش‌گذاری آن‌ها با اعداد و ارقام میسر نیست.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم کشور ما در مبادلات و تعاملات آینده با دنیا موفق باشد باید نگاه ما به جامعه فرهنگی تغییر کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: جامعه زمانی به موفقیت دست پیدا می‌کند که افکار جامعه برای رشد و تعالی آماده باشد.

حسینی تعارض بین گفتار و عمل را از جمله مشکلات رشد و تعالی جامعه فکری عنوان کرد و گفت: بنابراین کسی که مسئولیتی در کشور بر عهده می‌گیرد نباید بین گفتار و عمل او وجود داشته باشد.

وی یادآور شد: رسالتی که جامعه فرهنگی و معلمان در جامعه دارد هیچ یک از نهادهای فرهنگی ما ندارد و امیدواریم خدا به همه آن‌ها این توفیق را بدهد که این رسالت سنگین را بر دوش بکشند و سربلند باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این‌که هر پدیده‌ای که به وجود می‌آید عواملی سبب ایجاد آن شده‌اند، ادامه داد:  این عوامل به وجود آورنده در صورت حفظ می‌توانند عامل بقای آن پدیده نیز باشند.

حسینی دین، ولایت و مردم را سه عامل اساسی  به وجود آورنده انقلاب ایران دانست و افزود: اکنون نیز این عوامل به خوبی در تمامی صحنه‌ها مشاهده می‌شوند.

وی بیان داشت: اگر ما در مسیر این انقلاب به هر یک از این عوامل به هر توجیهی که باشد بی‌توجهی کنیم پذیرفته نیست چراکه این سه عامل بودند که انقلاب را پیروز کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که دشمنان انقلاب یک بخشنامه ثابت و بدون تغییر را برای مقابله با ما تدوین نکرده‌اند، تصریح کرد: آن‌ها بر اساس گام‌هایی که شما برمی‌دارید برای مقابله با شما سرمایه‌گذاری می‌کنند.

حسینی اضافه کرد: بنابراین اگر ما در چارچوبی که نظام را اداره می‌کنیم به این ارکان توجه نکنیم آسیب می‌بینیم.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا اگر به رویکرد مردم توجه نداشته باشیم به مردم و نظام کم لطفی کرده‌ایم.

انتهای پیام/69022/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول