اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تردید شیروانی‌ها درباره رعایت اعتدال دولت در توزیع سبد کالا

توزیع سبد کالا در شیروان بسیاری از شهروندان این شهرستان را دچار سردرگمی کرده است.

تردید شیروانی‌ها درباره رعایت اعتدال دولت در توزیع سبد کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان،نگرانی و سردرگمی‌ قشر زیادی از مردم این شهرستان طی روزهای اخیر به دلیل تعلق نگرفتن هدیه دولت به آن‌هاست.

بسیاری از مردم این شهرستان که با وجود احراز شرایط لازم برای دریافت سبد کالایی دولت، در زمره دریافت‌کنندگان این سبد 80 هزار تومانی قرار ندارند با دیده شک و تردید نسبت به رعایت شعار اعتدال دولت به آن نگاه می‌کنند.

زهرا کریمی یکی از شهروندان شیروانی گفت: در همسایگی ما افرادی هستند که استطاعت مالی آن‌ها خیلی بیشتر از ما بوده، اما این هدیه به آن‌ها تعلق گرفته و ما بی‌نصیب مانده‌ایم. فقدان توزیع مناسب در برخی از شهرستان‌های تابعه ایلام نیز از دیگر نقایص اجرای این طرح است.

یکی از رانندگان تاکسی این شهر نیز اظهار داشت: به سامانه توزیع سبد کالا مراجعه کرده‌ام و در پاسخ با جواب خدا نگهدار موجه شده‌ام با خود گفتم که این چه صیغه‌ای است که مسئولان در مقابل مردم احساس مسئولیت نمی‌کنند.

آناهیتا حسینی از دانشجویان شیروانی گفت: با وجود اینکه مدارکم را به دانشگاه برای ثبت نام داده‌ام ولی با مراجعه به سایت متوجه شدم که سبد کالا به من تعلق نمی‌گیرد مگر قرار نبود که به دانشجویان متأهل نیز سبد بدهند.

مدیر یکی از کافی‌نت‌های شهرستان شیروان اعلام داشت: بیشترین وقت کافی‌نت‌ها این روزها صرف استعلام از سایت برای مشخص شدن وضعیت سبد کالایی مردم شده است که اکثر آن‌ها شامل سبد نمی‌شوند و سردرگم در پی یافتن پاسخی از مسئولان هستند.

به گزارش فارس، با توجه به شرایط نامساعد هوا و یخ‌بندان معابر با مشاهده حضوری خبرنگار ما در چندین نقطه از شهر متأسفانه مردم به جای دریافت سبد کالا به منظور گرم کردن خود آتش برافروخته‌اند و پیشاپیش به استقبال چهارشنبه سوری رفته‌اند.

این در حالی است که شغل اغلب مردم این منطقه دامداری و کشاورزی و صنایع دستی است.

شهرستان شیروان 160 هزار نفر جمعیت دارد که بنا بر اظهارات مردم اکثر آنان از دریافت سبد کالا محروم هستند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول