اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

نبود اورژانس سلامت مردم گهرباران را تهدید می‌کند

فرماندار میاندرود گفت: نبود اورژانس سلامت مردم گهرباران را تهدید می‌کند.

نبود اورژانس سلامت مردم گهرباران را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ارسطو قادری امشب در مراسم بهره‎برداری از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، سلامت و امنیت را دو مقوله مهم در زندگی انسان عنوان کرد و افزود: اگر این دو عامل نباشد زندگی انسان با مشکلات فراوانی روبرو می‌شود.

فرماندار میاندرود افزود: ما امروز با راه‎اندازی این شبکه بهداشتی در حقیقت برای سلامت و کرامت انسان تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کار مدیران پیشگیری است، ادامه داد: مسئولان باید از وقوع حوادث پیشگیری کنند نه اینکه زمان به وجود آمدن مشکل دست به کار شوند زیرا پیشگیری مقدم بر درمان است.

قادری بر ضرورت استقرار اورژانس در بخش گهرباران شهرستان میاندرود تاکید کرد و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواست این موضوع را پیگیری کرده و در دستور کار قرار دهند.

قادری تاکید کرد: مردم منطقه گهرباران با نگرانی و مشکلات فراوان در حوزه سلامت روبرو هستند که مجبورند مسافت 40 کیلومتری را برای رسیدن به شهرستان یا مرکز استان طی کنند تا به بهبود و درمان بیماری‌های خود بپردازند.

این مسئول در پایان گفت: هر چند مشکل چندانی از نظر امکانات و تجهیزات وجود ندارد اما برای استقرار پزشک یار یا پرستاری که کمک‌های اولیه به بیماران ارائه دهد با مشکل مواجه هستیم و بر همین اساس از مسئولان دانشگاه تقاضا داریم تا نسبت به استقرار اورژانس اقدام کنند.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول