اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌استمداد استاندار مازندران از وزیر کشور

نیاز فوری مردم غرب مازندران به امکانات و تجهیزات امدادی

استاندار مازندران در نامه‌ای به وزیر کشور با اشاره به بی‌سابقه بودن بارش برف اخیر در 50 سال گذشته در مازندران در نامه‌ای به وزیر کشور گفت: مردم غرب مازندران نیاز فوری به امکانات و تجهیزات امدادی دارند.

نیاز فوری مردم غرب مازندران به امکانات و تجهیزات امدادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار در نامه‌ای به وزیر کشور با اشاره به مشکلاتی که برای مردم غرب مازندران به وجود آمد خواستار ارسال فوری تجهیزات و امکانات راهداری به غرب استان مازندران شد.

در نامه استاندار مازندران به وزیر کشور آمده است: پس از بارش بی‌سابقه‌ برف در استان مازندران که از 11 بهمن ‌ماه در مازندران به ویژه در غرب استان مازندارن شروع شد در 50 سال اخیر بی‌سابقه بود.

ربیع فلاح در این نامه به وزیر کشور تاکید کرد: با ریزش برف شدید خسارت‌های زیادی به زیر ساخت‌های عمرانی این مناطق وارد آمد که منشاء آلام هموطنان عزیز و معطل ماندن فعالیت‌های متعارف خدماتی و اقتصادی را فراهم کرد.

استاندار مازندران در این نامه با اشاره به مذاکره تلفنی با وزیر کشور بیان داشت: خواهشمند است تدابیری اتخاذ شود تا نسبت به ارسال تجهیزات و امکانات راهداری نسبت به رفع مشکل برای مردم اقدام شود.

 ربیع فلاح جلودار به وزیر کشور  خاطر نشان کرد:  ادامه شرایط موجود که موجب قطع ارتباط تمامی روستاهای مناطق کوهستانی و اخلال در روند حرکتی راه‌های شریانی را موجب شده زمینه گسترش بحران و نارضایتی عمومی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول