اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

خدمات دولتی پاسخگوی کولاک غرب نیست/نیروهای مردمی بسیج شوند

امام جمعه بابل گفت: خدمات دولتی پاسخگوی کولاک غرب مازندران نیست و نیروهای مردمی با بسیج تمام امکانات برای امدادرسانی به مناطق بحران‌زده اقدام کنند.

خدمات دولتی پاسخگوی کولاک غرب نیست/نیروهای مردمی بسیج شوند

حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین در منطقه غرب مازندران و حضور سه روزه استاندار مازندران، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل گاز، برق، آب و نیروهای امدادی هلال احمر برای رفع مشکل در مناطق بحران‌زده شهرهای غرب استان، نشان از توجه مسئولان به مردم مازندران است.

وی با تقدیر از مسئولان ارشد مازندران افزود: شدت کولاک و برف در منطقه غرب مازندران به حدی است که خدمات دولتی پاسخگوی رفع مشکلات موجود نبوده است.

روحانی با اشاره به قطعی آب، برق و گاز در شهرهای رامسر، تنکابن و نوشهر و چالوس بیان داشت: ارسال مواد غذایی و آب معدنی از شهرهای مجاور به مناطق بحران‌زده به شکل مسکن بوده که نیاز است به صورت جدی نسبت به رفع مشکلات این مناطق اقدام شود.

امام جمعه بابل تصریح کرد: انتظار داریم مردم خداجوی مازندران همانند گذشته که در صحنه‌های مختلف حضور جدی و موثر داشتند این بار نیز برای کمک به مردم بحران‌زده غرب مازندران اقدام کنند.

انتهای پیام/86009/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول