اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو مازندران:

مازندران نایب قهرمانی تکواندو کشور شد

رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: مازندران نایب قهرمانی تکواندو کشور شد.

مازندران نایب قهرمانی تکواندو کشور شد

فیض‌الله نفجم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: سی و پنجمین دوره مسابقات تکواندو بزرگسالان قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، عصر امروز با نایب قهرمانی مازندران به پایان رسید.

وی با اشاره به سطح کیفی بالای این دوره از رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور بهترین‌های تکواندو کشور برگزار شد که کمیته فنی فدراسیون نیز در سالن حضور داشتند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران با اشاره به حضور 233 تکواندوکار از 33 تیم افزود: در این دوره از رقابت‌ها تیم مازندران تنها با یک امتیاز اختلاف با 48 امتیاز پس از تهران 49 امتیاز نایب قهرمان کشور شد.

نفجم درباره تیم‌های برتر این دوره از مسابقات گفت: تهران با دو طلا و دو نقره با  49 امتیاز، مازندران با دو طلا و سه برنز با 48 امتیاز و اصفهان با یک طلا، دو نقره و دو برنز با 43 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی درباره نفرات برتر انفرادی اوزان مختلف در ترکیب مازندران ابراز داشت: یاسین اکبر نتاج در وزن منهای 63 کیلوگرم و احمد محمدی در وزن به اضافه 87 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران در پایان افزود: همچنین آرش صالح نژاد در وزن منهای 54 کیلوگرم، فرزان عاشوری‌زاده در وزن منهای 58 کیلوگرم و رضا حبیبی در وزن منهای 68 کیلوگرم به عنوان سه تکواندوکار مازندرانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول