اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن بتن آماده استان اصفهان اعلام کرد:

صدور مجوزهای زیاد و حمل و نقل 2 مشکل اصلی صنعت بتن اصفهان

رئیس انجمن بتن آماده استان اصفهان : صدور مجوزهای بی‌رویه و حمل و نقل 2 مشکل اصلی صنعت بتن استان اصفهان هستند که امیدواریم فکری به حال این موضوعات شود.

صدور مجوزهای زیاد و حمل و نقل 2 مشکل اصلی صنعت بتن اصفهان

علی حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت صنعت بتن در استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر مشکل اصلی صنعت بتن اصفهان صدور مجوزهای بی‌رویه برای واحدهای بتن است.

وی تصریح کرد: پروانه تاسیس واحدهای بتن آماده متناسب با عرضه و تقاضا نیست و با توجه به این‌که بتن یک کالای صادراتی محسوب نمی‌شود این موضوع بسیار مشکل آفرین است.

رئیس انجمن بتن آماده استان اصفهان افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئول صدور مجوزها است و چون به طور بی‌رویه مجوز صادر می‌شود  بهره‌وری کاهش می‌یابد.

وی با بیان این‌که یکی دیگر از مشکلات موجود در صنعت بتن مشکل حمل‌ و نقل است ابراز کرد: ماشین‌های حمل بتن باید همانند آمبولانس باشند  چون بتن باید سریع مصرف شود و گرنه بتن دو یا سه تکه ایجاد می‌شود که برای کیفیت ساختمان بسیار خطرناک است.

حاج رسولی‌ها اضافه کرد: بتن‌ریزی باید به صورت پیوسته و مداوم انجام شود یعنی اگر قسمتی قرار بود بتن‌ریزی شود این کار باید تا پایان ادامه یابد و رها کردن آن در نیمه راه باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: متاسفانه ماشین‌های حمل بتن و ماشین‌های حمل مصالح ساختمانی را یکسان در نظر می‌گیرند در حالی که مصالح ساختمانی هر موقع به مقصد برسند مشکلی به وجود نمی‌آید اما بتن باید سریع مصرف شود تا مشکلی به وجود نیاید.

رئیس انجمن بتن آماده استان اصفهان یادآور شد: زیاد شدن واحدهای تولید بتن در اصفهان باعث ایجاد رقابت قیمتی در بازار شده که این موضوع به طور مستقیم بر کمیت و کیفیت محصول اثر گذاشته و اثر مخرب دارد.

انتهای پیام/63028/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول