اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

شهرداری با ساختمان‌هایی که مناسب‌سازی نشده باشد برخورد کند

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: شهرداری با ساختمان‌هایی که مناسب‌سازی نشده باشد برخورد کند.

شهرداری با ساختمان‌هایی که مناسب‌سازی نشده باشد برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد مجید کیان‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان لرستان گفت: همه ساختمان‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی لرستان باید توجه ویژه‌ای به امر مناسب‌سازی در زمینه کمک‌رسانی هرچه بیشتر به معلولان و جانبازان داشته باشند.

وی افزود: یکی از مسائلی که باید در پارک‌ها، معابر، ساختمان‌های اداری سطح شهرستان‌ها به خصوص بیمارستان مدنظر باشد مناسب‌سازی است که متاسفانه در لرستان به این امر تاکنون توجه کمتری شده است.

کیان‌پور یادآور شد: اگر در جامعه‌ای افراد کم توان یا معلول نداشته باشد باید افراد بزرگسالی که توانایی جسمی کمتری دارد مناسب‌سازی به عنوان یک فرصت در نظر گرفته شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: مناسب‌سازی به عنوان یک فرصت برابر برای همه افراد جامعه است که توان جسمی کافی را ندارند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی به منظور جلوگیری از هدررفت زمان و هزینه از دوباره‌کاری‌ها جلوگیری کنند و از همان مراحل نخست کار به مسئله مناسب‌سازی توجه بیشتری داشته باشد.

کیان‌پور تصریح کرد: شهرداری‌ها موظف هستند که از امروز به بعد برای ساختمان‌هایی که مناسب‌سازی کافی را ندارند پایان کار صادر نکنند و تا زمانی که این امر تحقق نیابد باید برخورد کنند.

این مسئول اظهار کرد: ساختمان‌هایی که از دو طبقه بیشتر ساخته می‌شوند به ویژه مجتمع‌های تجاری نیز شهرداری نظر بهزیستی را درخصوص مناسبت‌سازی آنها بگیرد و بعد پایان کار برای این سازمان‌ها صادر کند.

انتهای پیام/2304/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول