اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد

آغاز ارائه خدمات برف‌روبی در قزوین از امروز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با آغاز بارش برف خدمات برف‌روبی با هدف خدمات‌رسانی به شهروندان و جلوگیری از خطرات احتمالی در شهر قزوین آغاز شده است.

آغاز ارائه خدمات برف‌روبی در قزوین از امروز

مجتبی منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اداره هواشناسی شرایط جو ناپایدار هوا را از سه روز پیش به سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اعلام کرده و این سازمان با توجه به برودت هوا تمام ستادها، ایستگاه‌ها و اکیپ‌های فعال خود را برای برف‌روبی در حالت آماده‌باش قرار داده است.

وی ادامه داد: برف‌روبی از ابتدای شروع بارش برف در شهر قزوین آغاز شده و نقاط حساس این شهر مانند پل‌های غیرهمسطح، زیرگذر و روگذر با هدف کاهش آسیب‌رسانی و تسهیل در مسیر رفت‌ و آمد شهروندان قزوینی و وسایل‌نقلیه نمک‌پاشی شده تا از یخ‌زدگی جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان قزوینی مسیر کوچه‌های پرشیب نمک‌پاشی شده است، عنوان کرد: اکنون نمک‌پاشی خیابان سپه انجام شده و عملیات برف‌روبی در منطقه سه ادامه دارد.

منتظری با اشاره به اینکه بارش برف در شهر قزوین قطع شده است، خاطرنشان کرد: مسیرهای پرتردد شهری مانند ورودی مدارس، اداره‌ها، بیمارستان و درمانگاه‌ها برف‌روبی شده و بقیه مسیرها نیز در حال انجام است.

توزیع 350 تن نمک و ماسه در معابر سطح شهر قزوین

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 350 تن ماسه در معابر سطح شهر قزوین و تعداد 125 باکس حاوی نمک برای برف‌روبی معابر اصلی و فرعی شهر قزوین در نظر گرفته شده است، یادآور شد: این باکس‌ها دائماً در حال شارژ است و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین عنوان کرد: همچنین برای برف‌روبی و نمک‌پاشی خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی چهار دستگاه برف‌پاش مکانیزه، پنج دستگاه کامیون پشتیبانی، 10 دستگاه کامیون برف‌روبی، چهار دستگاه گریدر، چهار دستگاه لودر و 2 دستگاه مینی لودر در نظر گرفته شده است.

372 نیروی انسانی در پاکسازی گذرگاه‌های شهر قزوین

وی به پاکسازی گذرگاه‌های اصلی و پیاده‌روی شهر قزوین اشاره کرد و گفت: 372 نفر نیروی انسانی پیاده برای پاکسازی این گذرگاه‌ها در حال فعالیت هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه اکنون ستاد برف‌روبی شهرداری قزوین با آمادگی کامل در حال برف‌روبی، نمک‌پاشی و پاکسازی معابر شهری است، ادامه داد: آمادگی این ستاد تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تصریح کرد: سامانه تلفنی 137 و شماره تماس‌های 3327565 و 3322201 آماده دریافت نیازها و نظرات مردم برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان قزوینی است.

انتهای پیام/77009/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول