اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب خبر داد

افتتاح 3 طرح عمرانی در میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت: 3 طرح عمرانی امروز در میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 3 طرح عمرانی در میاندوآب

حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از افتتاح 3 طرح عمرانی در میاندوآب خبر داد و اظهار داشت: احداث شبکه برق‌رسانی هوایی به چند روستای شهرستان میاندوآب به ویژه روستای قبطاق با حضور مسئولین شرکت برق و مقامات شهرستانی انجام می‌گیرد.

وی افزود: احداث شبکه آب و فاضلاب روستایی با مقامات آب روستایی و شبکه پمپاژ آب با مسئولین شهرستانی بوده که پمپاژ شبکه آب و فاضلاب 52 درصد جمعیت شهری شهرستان میاندوآب را تحت پوشش قرار داده است.

جلالی تاکید کرد: افتتاح سیستم گرمایشی بی خطر چند مدرسه روستایی در شهرستان میاندوآب که افتتاح آن به نمایندگی در روستای قاریاغدی است، از جمله طرح های افتتاحی در این ایام است.

فرماندار میاندوآب اذعان داشت: مسکن مددجویی کمیته امداد یکی دیگر از طرح‌های عمرانی است که در شهرستان میاندوآب افتتاح می‌شود.

وی در رابطه با اشتغال جوانان، تصریح کرد: کمیته امداد طرح اشتغال‌زایی و خود‌کفایی برای جوانان شهرستان میاندوآب در نظر گرفته که این طرح در قالب دوره‌هایی برای جوانان در دهه فجر برگزار می‌شود.

جلالی در راستای برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان، اعلام کرد: بازدید از نمایشگاه‌های پیروزی انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همایش قرآنی، آموزش عملی نماز در دارالقرآن تالار امام توسط آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های فرهنگی در شهرستان میاندوآب است.

فرماندار میاندوآب به دیگر برنامه‌های مهم مذهبی اشاره کرد و گفت: تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی همچنین تجلیل از 30 نفر از حافظان و فعالان قرآنی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، همایش روحانیون و انقلاب به سرپرستی سازمان تبلیغات اسلامی در مصلای شهرستان میاندوآب عصر امروز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مسابقات ورزشی با حضور مسئولین اداره ورزش وجوانان، همچنین برپایی میزگرد دانشجویی با همت دانشگاه علمی کاربردی از دیگر برنامه‌های فرهنگی برای قشر جوان در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/61007/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول