اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

وجود 376 هزار مشترک در شرکت توزیع نیروی برق زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان 376 هزار و 517 مشترک دارد.

وجود 376 هزار مشترک در شرکت توزیع نیروی برق زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در تاریخ یکم فروردین سال 72 با 101 مگاوات پیک‌بار و 136 هزار و 59 مشترک از شرکت برق منطقه‌ای زنجان منفک شد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در حال حاضر دارای 18 شهر، 16 بخش و 46 دهستان است، اذعان کرد: این تعداد در قالب شش امور اجرایی شامل امورهای برق غرب و شرق که شهرستان زنجان را زیر پوشش قرار می‌دهد، امور برق شمال که شهرستان‌های طارم، ماهنشان، ایجرود و سلطانیه را زیر پوشش قرار می‌دهد و امورهای برق ابهر، خرم‌دره و خدابنده در زمینه خدمت رسانی به مردم استان زنجان فعالیت می‌کند.

وجود 255 هزار مشترک شهری در شرکت نیروی برق زنجان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه تعداد مشترکان شهری استان زنجان تا بهمن ماه سال جاری را 255 هزار و 265 مشترک اعلام کرد و افزود: 121 هزار و 252 مشترک روستایی در سطح استان زنجان وجود دارد.

این مسئول تعداد کل مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان را 376 هزار و 517 مشترک اعلام کرد و ادامه داد: 8 هزار و 127 مشترک پست در استان زنجان وجود دارد.

کاظمی حجم شبکه شرکت توزیع نیروی برق را 12 هزار و 947 کیلومتر اعلام کرد و اذعان داشت: 891 روستا در استان زنجان دارای برق است.

وی تعداد چراغ‌های روشنایی استان را 146 هزار 180 شعله اعلام کرد و اظهار داشت: فروش انرژی در بخش صنعت 48.66 درصد و فروش انرژی در بخش کشاورزی 18 درصد است.

افتتاح 335 پروژه به مناسبت دهه فجر در زنجان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر شرکت گفت: در بازه زمانی هفته دولت تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 335 پروژه در سطح استان زنجان افتتاح می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این پروژه‌ها به ارزش 48 میلیارد و 880 میلیون ریال در ایام الله دهه فجر آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

کاظمی با اشاره به اینکه به مناسبت سالگرد سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت توزیع نیروی برق استان 61 پروژه بالای 200 میلیون ریال دارد، بیان داشت: همچنین 274 پروژه قابل افتتاح کمتر از 200 میلیون ریال وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: این تعداد پروژه شامل تامین برق صنایع، مراکز بهداشتی و درمانی، کشاورزی و دامپروری، مجتمع‌های مسکونی، رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات، اصلاح و بهینه سازی شبکه و روشنایی معابر است.

انتهای پیام/73008/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول