اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان خبر داد

پرداخت 1063 میلیارد ریال تسهیلات به اقشار کم‌درآمد همدان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان از پرداخت بیش از یک هزار و 63 میلیارد ریال تسهیلات به اقشار کم‌درآمد جامعه توسط بانک کشاورزی استان همدان خبر داد.

پرداخت 1063 میلیارد ریال تسهیلات به اقشار کم‌درآمد همدان

علیرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از جمله اقدامات اساسی بانک کشاورزی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغالزایی، ازدواج، بهبود وضعیت زندگی و... است.

وی افزود: بانک کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از یک هزار و 63 میلیارد ریال تسهیلات به اقشار کم‌درآمد جامعه در سطح استان پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان تصریح کرد: این تسهیلات که مبالغ کمتر از 100 میلیون ریال را شامل می‌شود معادل 38 درصد کل مبلغ تسهیلات پرداختی استان را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 132 میلیارد ریال از این مبلغ نیز به صورت قرض الحسنه پرداخت شده است، گفت:‌ از این میزان 102 میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه ازدواج به یک‌هزار و 710 زوج پرداخت شده است.

طاهری حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی را اولویت کاری بانک کشاورزی استان عنوان کرد و افزود: امیدواریم کشاورزان با پرداخت به موقع تسهیلات و حمایت خود، بانک کشاورزی را در اشتغالزایی و تأمین مالی بخش کشاورزی و در نهایت شکوفایی و آبادانی این بخش یاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از امضای تفاهم‌نامه بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانک کشاورزی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این امر به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه صورت گرفته است.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه مبنی بر تعامل و همکاری سازنده در راستای مبارزه با فقر و محرومیت‌زدایی امضا شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم‎نامه در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای اشتغالزایی، اجرای سند کاهش فقر، توسعه فرهنگ احسان، انفاق، نیکوکاری و بهبود سطح زندگی هم استانی‌ها به ویژه کشاورزان و روستاییان نقش موثری ایفا کنیم.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول