اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه محلات:

امام خمینی ذخیره خدا برای شیعیان بود

فرمانده سپاه محلات امام خمینی را منجی رهایی ملت ایران از ظلم و ستم دانست و گفت: امام خمینی (ره) ذخیره خدا برای شیعیان بود.

امام خمینی ذخیره خدا برای شیعیان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا براتعلی صبح امروز در نشست روشنفکری در جمع بسیجیان این شهر افزود: از جمله پدیده‌های شگفت انگیز قرن حاضر وقوع انقلاب اسلامی ایران است، انقلابی که ثمره آن نابودی حکومت 2500 ساله شاهنشاهی و قطع دخالت اجانب در سرنوشت کشور و به دنبال آن تشکیل حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود.

وی ابراز داشت: راز موفقیت نهضت اسلامی نیز در این بوده است که نه تنها به عامل معنویت تکیه داشته است، بلکه دو عامل مادی و سیاسی را نیز با اسلامی کردن محتوای آنها در خود قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات اظهار کرد: عامل معنویت، رهبری و مردم سه محور اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و نظام جمهوری اسلامی موجب تداوم انقلاب اسلامی با مبانی دینی و با محوریت ولایت فقیه شد.

براتعلی در ادامه بیان کرد: زمانی که در راس نظام جمهوری اسلامی یک رهبر دینی همانند امام خمینی(ره) بودند و به عنوان یک عبد صالح نقش خود را ایفا کردند همه مردم گرد ایشان حلقه زدند و وی را یاری کردند و انقلاب اسلامی پیروز شد.

وی انقلاب اسلامی ایران را الگوی مناسب به عنوان نماد مردم‌ سالاری دینی برشمرد و خاطر نشان کرد: هر چه از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد همه روزه شاهد دستاوردهای جدید در عرصه‌های مختلف هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات عنوان کرد: استقلال در مقابل بیگانگان به ویژه غربی‌ها مهم‌ترین ویژگی جمهوری اسلامی است، این سخن امام راحل را از یاد نبریم که فرمودند؛ اگر یک ناو آمریکایی بخواهد وارد آب‌های ما شود نابودش می‌کنیم زیرا این خط فکری بود که توانست ملت ایران را به پیروزی برساند.

براتعلی به وظیفه خطیر جوانان و به ‌ویژه نخبگان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلابی که با ایثار هزاران شهید و جانباز به ثمر نشسته و به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده، برای دست‌یابی به اهداف خود نیازمند تلاش و کوشش مضاعف همگان است.

انتهای پیام/87013/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول