اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی:

عملکرد شاگردانم رضایت‌بخش بود

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: عملکرد شاگردانم رضایت‌بخش بود و بار دیگر هواداران کاله در پیروزی تیم‌شان سهیم بودند و حمایت‌شان در روز برفی و سرد از کاله قابل تحسین است.

عملکرد شاگردانم رضایت‌بخش بود

بهروز عطایی پس از پیروزی شیرین سه امتیازی کاله مازندران مقابل بازرگانی جواهری گنبد دیگر نماینده شمال کشور در لیگ برتر والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم و به خوبی در زمین ظاهر شدند.

وی ادامه داد: توانستیم در این دیدار بر نوسانات بازی غلبه کرده و با کنترل شرایط تیم مقابل را کاملا تحت فشار قرار دادند.

عطایی با تاکید بر اینکه هر دو تیم برای پیروزی آمده بودند زیرا کاله چشم به رده‌های بالای جدول داشت و بازرگانی نیز می‌خواست خود را در جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف نگهدارد، گفت: در اواسط «ست» سوم بازیکنان کاله فکر کردند بازی تمام شده و در واقع فشار را بر تیم خودمان منتقل کردند و برخی اشتباهات سبب شد تا بازرگانی فاصله ایجاد شده را جبران کند.

وی بیان داشت: این امر کار را برای ما دشوار کرد تا اینکه والیبالیست‌های کاله به خود آمده و توانستند نتیجه را به نفع کاله رقم بزنند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد حضور حدود 2 هزار نفری تماشاگران کاله که در روز برفی و بسیار سرد آمل دست از تشویق تیم محبوب‌شان برنداشتند، اذعان داشت: هواداران و تماشاگران همیشه و در هر شرایط یار و همراه تیم بوده و فقط به حمایت می‌پرداختند البته حمایت‌شان برای ما قابل تحسین است و به ما انرژی مضاعف می‌دهد، در شرایط سخت کمک‌مان می‌کند و ما می‌توانیم موفقیت‌های‌مان را در کنار آنها احساس کنیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول