اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

34 / بهار 92

احمدی: عضویت در کتابخانه‌های عمومی کردستان رایگان است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و پاسداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان رایگان است.

احمدی: عضویت در کتابخانه‌های عمومی کردستان رایگان است

اسماعیل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بر این اساس علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند در کتابخانه عمومی مورد نظر خود در سراسر استان عضو شوند.

وی افزود: اجرای این طرح تا 22 بهمن ماه سال‌جاری ادامه دارد و اقشار مختلف می‌توانند با عضویت در کتابخانه‌های عمومی از خدمات متنوع این نهاد فرهنگی بهره‌مند شوند. 

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوعات مرتبط برای دانش‌آموزان مدارس از اقداماتی است که با همکاری ادارات آموزش و پرورش در سطح استان انجام می‌گیرد و به برگزیدگان جوایزی اعطا می‌شود.

احمدی از برگزاری مسابقه انشاءنویسی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوعات انقلاب اسلامی، دهه فجر و نقش کتاب در زندگی از دیگر اقدامات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی همزمان با دهه فجر در سطح مدارس است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شهرستان‌های استان، بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها، کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: حضور کتابداران در مدارس و تبیین اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف از جمله فعالیت‌های دیگر این نهاد فرهنگی در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک نهاد اثرگذار فرهنگی، نقش بسیار مهمی در انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل کنونی و همچنین نسل‌های بعدی دارد.

احمدی اضافه کرد: دهه فجر فرصتی است تا همه ما بتوانیم بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان کنیم و برگزاری مراسم‌های مختلف با کیفیت مناسب می‌تواند در تبیین اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد.

انتهای پیام/79002/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول