اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقدام شجاعانه آتش‌نشان قرچکی در نجات یک شهروند از مرگ

یک شهروند قرچکی با شجاعت نیروی آتش‌نشانی از مرگ نجات یافت.

اقدام شجاعانه آتش‌نشان قرچکی در نجات یک شهروند از مرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران صبح امروز یک شهروند شهرستان قرچک با فداکاری و شجاعت یکی از نیروهای آتش‌نشانی این شهرستان از مرگ نجات یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی قرچک از اقدام به خودکشی یک شهروند با خبر شدند و پس از مطلع شدن بلافاصله خود را به محل حادثه در پل زیرگذر زیباشهر قرچک که 10 متر ارتفاع داشت رساندند.

داود مهدی‌زاده گفت: در حالیکه آتش‌نشانان در حال پیاده شدن از ماشین‌های امدادی بودند خانم 25 ساله قرچکی به نام (ف.ح) اقدام به خودکشی کرده و خود را از بالای پل پرتاب می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از ماموران آتش‌نشانی قرچک پس از ملاحظه این صحنه اقدام کرده و این خانم که در بین آسمان و زمین بوده است را گرفته و از شدت پرتاب وی می‌کاهد.

مهدی‌زاده عنوان کرد: این خانم که با اقدام شجاعانه مامور آتش‌نشانی از مرگ حتمی نجات یافته بود توسط اورژانس به مرکز درمانی اعزام و نیروی آتش‌نشانی قرچک که از ناحیه پا آسیب دیده است توسط نیروهای آتش‌نشانی به بیمارستان 15 خرداد منتقل شد.

انتهای پیام/2462/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول