اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد خبر داد

معرفی 66 فقره پرونده مقاوم‌سازی مسکن به بانک‌های عامل اسدآباد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد گفت: از تعداد 292 مورد سهمیه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی شهرستان اسدآباد تنها 66 مورد به بانک‌ها معرفی شده‌ است.

معرفی 66 فقره پرونده مقاوم‌سازی مسکن به بانک‌های عامل اسدآباد

علی‌کرم معصومی در حاشیه بهره‌برداری از 26 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده در روستاهای اسدآباد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه سهمیه شهرستان اسدآباد در مقاوم‌سازی واحد مسکونی تعداد 292 مورد است، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون 66 فقره پرونده تکمیل و به بانک‌های عامل شهرستان معرفی شده‌ است.

وی اضافه کرد: از تعداد 66 مورد پرونده معرفی شده به بانک‌های عامل 32 فقره موفق به عقد قرارداد شده‌اند که در سه مرحله این تعداد جذب شدند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد با بیان اینکه از ابتدای سال 84 تا سال 91 تعداد 4 هزار و 318 واحد انعقاد قرارداد داشتیم، افزود: از این تعداد 3 هزار و 325 فقره موفق به اخذ پایان کار شدند.

وی افزود: در سطح شهرستان 3 هزار و 200 واحد غیر مقاوم وجود دارد که نیاز به مقاوم‌سازی دارند.

معصومی با اشاره به اینکه 10 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده در این دهه به بهره‌برداری رسید، افزود: برای مقاوم‌سازی این واحدها 125 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی به متقاضیان هزینه شده است.

وی بنیاد انقلاب اسلامی را نخستین نهاد سازندگی در کشور خواند و گفت: این نهاد بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده که ارائه تسهیلات مقاوم‌سازی از جمله این خدمات سازندگی است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد استقبال مردم از تسهیلات مقاوم‌سازی را نیاز به همکاری و تعامل، تجدید نظر بانک‌ها در نحوه پرداخت و ضمانت‌ها دانست.

وی تهیه و ارائه طرح‌های لازم برای بازسازی و نوسازی مناطق مسکونی روستایی آسیب‌دیده در اثر جنگ، سیل،‌ زلزله و سایر سوانح طبیعی و اجرای آن‌ها با مشارکت مردم را از جمله وظایف بنیاد دانست و از مسئولان، بانک‌ها و مردم خواست بنیاد را در مقاوم‌سازی مسکن‌ها قبل از وقوع هرگونه حوادثی کمک کنند.

انتهای پیام/89008/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول