اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گلستان:

وضعیت راه‎های گلستان ویژه است/استفاده از زنجیر چرخ ضروری است

رئیس پلیس راه استان گلستان با تاکید بر اینکه وضعیت راه‎های استان گلستان وضعیت ویژه‎ای دارد، گفت: استفاده از زنجیر چرخ برای عبور از محورهای گلستان به‎خصوص محورهای کوهستانی ضروری است.

وضعیت راه‎های گلستان ویژه است/استفاده از زنجیر چرخ ضروری است

علیرضا قدمی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی راه‎های اصلی و فرعی ما باز است ولی برخی معابر کوهستانی وضعیت ویژه دارند و رانندگان باید در این محور‎ها دقت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در محور توسکستان وضعیت راه در ارتفاعات به صورت لغزنده است و رانندگان برای عبور از این محور باید دقت بالایی را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان گلستان خاطرنشان کرد: در محور خوش‎ییلاق گردنه‎ها دارای بوران شدید است و عمق دید به نیم‎متر کاهش یافته است.

قدمی افزود: در محور جنگل گلستان و محور کلاله به سمت مراوه‎تپه تردد با زنجیر چرخ امکان‎پذیر است و باقی محورها نیز دارای یخبندان و لغزندگی جاده است.

وی تاکید کرد: این ایام و وضعیت محورهای استان گلستان به‎خصوص در محورهای کوهستانی وضعیت ویژه‎ای را شاهد هستیم و توصیه می‎شود رانندگان محترم از سفرهای غیر ضرور جدا خودداری کنند.

قدمی گفت: در صورت ضرورت نیز قبل از حرکت در ابتدا با تماس با مرکز کنترل ترافیک راه‎های استان گلستان از وضعیت راه‎های استان و مسیر مورد نظر اطلاعات لازم را کسب کنند.

وی اضافه کرد: در ادامه نیز در ابتدا از سالم بودن وسیله نقلیه خود، وسایل گرمایی خودرو، پر بودن باک سخت، همراه داشتن زنجیر چرخ نیز اطمینان حاصل نمایند.

رئیس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: در مسیر نیز نسبت به رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله مناسب با خودروی جلویی، عدم تغییر ناگهانی مسیر و توجه به نکات ارائه شده از سوی پلیس در طول مسیر توجه ویژه‎ای را داشته باشند تا در این روزها مشکل و حادثه خاصی را در سطح استان نداشته باشند.

انتهای پیام/83004/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول