اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق بابلسر خبر داد

سرقت 700 کیلو سیم برق در بابلسر

مدیر امور برق شهرستان بابلسر با بیان اینکه در 12 روز اخیر 706 کیلوگرم سیم برق به ارزش 31 میلیون تومان به سرقت رفته است گفت: از این مقدار در دو روز حدود 270 کیلوگرم سیم برق به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان سرقت شده است.

سرقت 700 کیلو سیم برق در بابلسر

حسن حبیب‌پورکاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر اظهار داشت: با توجه به برودت هوا در دو روز گذشته مشکلات شهرستان را با چهار گروه پیمانکاری و اداری به صورت آماده‌باش کامل رفع کردیم.

این مسئول افزود: مشکل اصلی ما در دو روز اخیر سرقت سیم برق در جاده اجاکسر بخش رودبست بود که ما را با مشکل مواجه کرد.

مدیر امور برق شهرستان بابلسر با بیان اینکه در طی 12 روز اخیر 706 کیلوگرم سیم برق به ارزش تقریبی 31 میلیون تومان به سرقت رفته است بیان داشت: از این مقدار در دو روز حدود 270 کیلوگرم سیم برق به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان سرقت شده است.

حبیب‌پورکاشی مکان سرقت سیم برق دو روز اخیر را جاده جدید اجاکسر بخش رودبست بابلسر اعلام کرد و گفت: این سرقت در جاده نو اجاکسر که شامل روستاهای دوغی‌کلا، شرامتان، ولیکرودپشت و جاده نصرت‌کلا است بوده است.

وی درباره وضعیت برق سطح شهرستان یادآور شد: با سرقت سیم برق در این مناطق خاموشی برای زمان کوتاه اتفاق افتاد اما بلافاصله رفع و در حال حاضر نیز مشکل خاموشی در سطح شهرستان نداریم.

انتهای پیام/86010/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول