اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر:

احداث پارکینگ طبقاتی مهم‌ترین نیاز سنندج است

نایب رئیس کمیسیون عمران و سرمایه‌گذاری شهر سنندج احداث پارکینگ را مهم‌ترین نیاز شهر سنندج دانست.

احداث پارکینگ طبقاتی مهم‌ترین نیاز سنندج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، وفا اصلانی امشب در جلسه کمیته ترافیک شورای شهر سنندج اظهار کرد: در تمام دنیا و در ایران پارکینگ‌های طبقاتی در فواصل دور از میادین و خیابان‌های اصلی شهر احداث می‌شوند.

وی افزود: باید با فرهنگ‌سازی صحیح و آگاه کردن مردم، آنها به سمتی سوق داده شوند که از وسایط نقلیه عمومی استفاده نمایند و چنانچه ضرورتی پیش آمد از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند.

نایب رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج اظهار کرد: باید پارکینگ‌ها طبقاتی و محل توقف خودورها در خیابان‌ها و محل‌های به دور از مراکز اصلی شهر باشد تا بار ترافیکی کاهش یابد.

اصلانی با تأکید بر اینکه تنها احداث پارکینگ طبقاتی برای حل معضل ترافیک شهر سنندج کافی نیست گفت: به عنوان مثال باید از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب و چهارراه طالقانی و چهارراه انقلاب ورود خودروها ممنوع شود.

وی با اشاره به اینکه این محل‌ها باید به شکل پیاده‌رو درآید گفت: البته در این میان می‌توان با ساخت منوریل در وسط خیابان‌ها گشایش زیادی در حل معضل ترافیک شهر ایجاد کرد.

عضو شورای شهر سنندج افزود: با احداث بازارچه‌های سنتی و پاساژهای مدرن در اطراف شهر و به ویژه نواحی منفصل شهری و همچنین احداث درمانگاه و ساختمان‌های پزشکان در این مناطق از ورود بی‌رویه مردم به داخل شهر ممانعت به عمل می‌آید.

اصلانی با اشاره به احداث پارکینگ در خیابان شهید نمکی سنندج گفت: باید با در نظر گرفتن نحوه ورود و خروج به داخل پارکینگ از ایجاد ترافیک و قفل شدن مسیر در این مکان جلوگیری شود.

وی در پایان با تأکید بر لزوم توجه به حق عابران پیاده در ساخت این پارکینگ ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی از شهری آباد فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول