اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت احداث پارکینگ

جلسه کمیته ترافیک شورای شهر سنندج برگزار شد

جلسه کمیته ترافیک شورای شهر سنندج با محوریت بررسی و تبادل نظر در خصوص آخرین جزئیات احداث پارکینگ طبقاتی خیابان نمکی شهر سنندج برگزار شد.

جلسه کمیته ترافیک شورای شهر سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلسه کمیته ترافیک شهرستان سنندج شامگاه یکشنبه با حضور اعضای شورای شهر سنندج، نمایندگان شهرداری و برخی کارشناسان این حوزه برگزار شد.

در این جلسه رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج اظهار کرد: راهبرد ما تعامل و استفاده از خرد جمعی است.

وی با بیان اینکه باید در احداث پارکینگ تمامی جوانب در نظر گرفته شود تصریح کرد: مواردی چون احداث تله کابین و پارکینگ از دغدغه‌های شهروندان بوده و باید شهرداری این مسیر را با قدرت ادامه دهد.

پیشنهاد برای خروجی پارکینگ

همچنین رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه می‌خواهیم در تمامی حوزه‌‌ها از ظرفیت نخبگان و اهل فن در آن رشته استفاده شود گفت: همفکری رمز موفقیت در برنامه‌ها و اقدامات ما است.

سیدانور رشیدی پیشنهاد کرد در بحث ساخت پارکینگ طبقاتی سنندج به گونه‌ای عمل شود که یکی از خروجی‌های این پارکینگ به سمت بلوار کردستان شهر سنندج نیز باشد.

در ادامه این جلسه نماینده شهرداری اظهار کرد: شورا با وسواس و با دقت نظر خوبی به پروژه‌های عمرانی موجود در شهر توجه می‌کند و باید این رویه همچنان ادامه داشته باشد.

فتحی افزود: از دو سال قبل مطالعات برای احداث پارکینگ در این شهر آغاز شد و نهایتاً قرار شد در محل خیابان نمکی شهر سنندج نخستین پارکینگ طبقاتی در کل استان ساخته شود.

وی با بیان اینکه قرار بود این پارکینگ در 5 طبقه و با ظرفیت 300 دستگاه خودرو احداث شود گفت: با تغییراتی که در آن صورت گرفت اکنون برنامه ما احداث 6 طبقه و ظرفیت 435 دستگاه خودور برای آن است.

انتهای پیام/79012/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول