اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان عشایر برگزار می‌شود

جشن ملی عشایر با شرکت 1000 عشایر کهگیلویه و بویراحمدی در گچساران

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن ملی عشایر با حضور رئیس سازمان عشایر و شرکت یک ‌هزار عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود.

جشن ملی عشایر با شرکت 1000 عشایر کهگیلویه و بویراحمدی در گچساران

مجید علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از دستاوردهای انقلاب، جشن بزرگ عشایر را با حضور گسترده عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کند.

وی افزود: جشن بزرگ و ملی عشایر به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در راستای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجلیل از دستاوردهای انقلاب با حضور مهمانان کشوری، استانی و با حضور گسترده عشایر، 17 بهمن در منطقه امامزاده جعفر(ع) گچساران «مرکز علمی - کاربردی جهاد کشاورزی» از ساعت 9 صبح تا 14 برگزار می‌شود.

علی پور تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب، تجلیل از خدمات نظام، معرفی سیمای عشایر استان، نمایش تولیدات و دستاوردهای آنها از اهداف برگزاری این مراسم است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور مهمانان کشوری این مراسم گفت: مهمانان جشن ملی عشایر؛ اعضای فراکسیون عشایر در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان امور عشایر ایران، مدیران کل امور عشایر استان‌های همجوار، مهمانان استانی از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و قریب به 1000 نفر از عشایر استان هستند.

انتهای پیام/82014/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول